دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم ملی استرالیا که برای دومین بار در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کند، امروز در نخستین دیدار خود توانست با 4 گل از سد حریف نه چندان قدرتمند خود، هندوستان بگذرد و بدین ترتیب نخستین گام خود را محکم بردارد.

فوتبال

به گزارش واحد مرکزی خبر، تیم ملی استرالیا که برای دومین بار در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کند، امروز در نخستین دیدار خود توانست با 4 گل از سد حریف نه چندان قدرتمند خود، هندوستان بگذرد و بدین ترتیب نخستین گام خود را محکم بردارد.

در نیمه نخست این بازی که قضاوت آن را علی البدواوی از امارات بر عهده داشت، استرالیا بازی را طوفانی آغاز کرد و تا پایان این نیمه با سه گل از هند پیش افتاد. تیم کیهیل (11) هری کیول(25) و برت هولمن(45) گل‌های شاگردان هولگر اوسیک را به ثمر رساندند.

با شروع نیمه دوم کانگوروها که از پیروزی خود در این دیدار مطمئن بودند، تا حدودی از شدت حملات خود کاستند، اما با این وجود یک بار دیگر به وسیله تیم کیهیل(65) دروازه هندی‌ها را گشودند.

ترکیب دو تیم
  • هند:‌ سوبراتا پائول ـ ایرونگ بام سینگ ـ دیپاک کومار ـ اورامانگی سینگ ـ انور علی ـ ام پی پارادیپ (مهرجودین، 61) ـ وادو ـ‌ کلایمکس ـ لارنس ـ سید رحیم نبی ـ استیون دیاس ـ سانیل چتری ـ رافید محمد (آبیشک یاداف، 63)
  • استرالیا: مارک شواتزر ـ لوکاس نیل ـ برت امرتون ـ ساشا اوگننوفسکی ـ تیم کیهیل ـ لوک ویلشایر ـ جیسون کولینا ـ دیوید کارنی ـ میل جدیناک (مت مک کی، 63) ـ هری کیول (اسکات مک دانل، 72) ـ برت پلمن

تیم ملی استرالیا در دومین دیدار خود جمعه به مصاف کره جنوبی خواهد رفت که نتیجه این دیدار تا حد زیادی صدرنشین این گروه را مشخص خواهد کرد و از آنجا که تیم ملی ایران در صورت صعود از گروهش باید به احتمال فراوان با یکی از این دو تیم روبه‌رو شود نتیجه این بازی برای ایران هم مهم است.

کد خبر 125457
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز