در ششمین همایش سرپرستان روزنامه همشهری در استان‌ها، تصمیماتی برای تامین بیشتر نیازهای خبری مخاطبان شهرستانی گرفته شد.

همایش همشهری استان

تقویت دفاتر خبری و اولویت بیشتردادن به اخبار استان‌ها از جمله این تصمیمات است.در این همایش یکروزه، سرپرستان و نمایندگان روزنامه همشهری در استان‌ها، تجربیات خود را درباره ارتقا و بهبود وضعیت اطلاع رسانی اخبار کشور با مدیران بخش‌های مختلف همشهری در میان گذاشتند.در ابتدای همایش، دکتر مهدی ذاکری مدیرعامل موسسه همشهری، راهبردها و سیاست‌های همشهری را در حوزه‌های مختلف توزیع، تیراژ، چاپ و آگهی بیان کرد.

مدیر مسئول روزنامه همشهری نیز در این همایش، وجود سرمایه‌های انسانی، اجتماعی و اقتصادی مؤسسه همشهری را به مثابه فرصت‌هایی برشمرد که به مدد آنها می‌توان عملکرد موفقی در مدیریت تغییرات داشت. دکتر علی‌اصغر محکی از ضرورت توازن در مثلث مصالح، منافع و نیازها در همشهری صحبت کرد و افزود: مهم‌ترین رموز توفیق همشهری در جلب اعتماد عمومی و حفظ جایگاه به‌عنوان پرتیراژترین روزنامه کشور، پایبندی به 4اصل اعتدال، عقلانیت، ارزش مداری و کارآمدی است.

محکی ادامه داد: اگر مؤسسه همشهری به‌طور همزمان به 2مقوله اقتصاد رسانه و مدیریت رسانه توجه نداشت، امروزه به این سطح از کامیابی نمی‌رسید. وی اضافه کرد: مهم‌ترین عنصر تاثیرگذار در گذشته، حال و آینده روزنامه همشهری، منابع انسانی این مجموعه فرهنگی بوده و هستند و بنابراین باید بیش از همیشه در جهت تقویت این عامل سرنوشت ساز در حیات رسانه‌ای همشهری سرمایه‌گذاری کرد.

در پایان این همایش، رضوان آیراملو سرپرست استان آذربایجان غربی، محمدحسین بابا احمدی سرپرست استان اصفهان و احمد حسنی سرپرست استان زنجان که به‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در عرصه اطلاع رسانی و عرضه هرچه بهتر مطبوعات کسب کرده بودند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 119953

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز