چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
۰ نفر

انتشار ویدیویی از یک دختربچه در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را درپی داشت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به انتشار ویدیویی از یک دختربچه در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس گفت: انتشار این ویدیو موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را درپی داشت. در همین راستا نیز پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داد و ابتدا تیم رصد و پایش این پلیس مبدا اصلی انتشار این ویدیو را مورد شناسایی قرار دادند.

معظمی گودرزی با بیان اینکه در جریان تحقیقات انجام شده، مشخص شد که موضوع ازدواج این کودک، سناریو تبلیغاتی مدیر این آرایشگاه برای جذب مشتری و دنبال کننده در اینستاگرام بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد، گفت: این زن پس از مواجهه با ماموران اعلام کرد که از عواقب کار خود بی اطلاع بوده و ضمن ابراز پشیمانی از عمل خود، گفت که دختربچه نوجوان فرزند یکی از مشتریان آرایشگاهش بود و چون قصد داشته اقدام به ایجاد تبلیغ در فضای مجازی کند، این کودک را به عنوان یک عروس معرفی و آرایش کرده است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه برای این خانم به دلیل سوءاستفاده از کودکان و... پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: صفحه اینستاگرامی مذکور نیز با دستورقضایی از دسترس خارج و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید:

کد خبر 848745
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    10 2
    آرایشگرها برا پول چه کار نمیکنند شغل بی ارزش
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    7 2
    ببرید دنده هایش را نرم کنید تا بفهمه برای کی آرزوی خوشبختی کنه بنده پول
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    8 2
    واقعا فالوور جمع کردن به چه قیمتی اول پروانه کسبش را باطل کنید
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 3
    کلااشتباه دختربچه رووارداربه ازدواج بشه یاتفکرات مربوط به ازدواج واداربشه حتی قانونی باشه وبایددخترنوجوانی خودراتمام کردبه ازدواج وتفکرات ازدواج وانچنان مسائل ازطرف دیگران وخانواده سوق داده بشه نه درابتدای کودکی ونوجوانی زیرپذیرش تفکرات ازدواج وهمچنان چیزهایی تفکروزندگی اورابه چالش می کشدودیده می شودمثلایک دختربچه پانزده ساله ازدواج می کندوپنج تابچه می اورددرگذشته بسیارموردپذیرش بوداماالان ازدواج دردوران ابتدای نوجوانی برای دختروبچه دارشدن چندتازندگی اورامی گیردبه خصوص بچه های امروزکه هم نیازبه دیدن نوجوانی خوددارندوهم جوانی پس بچه های امروزبایدسنین خودرامتوجه شوندوباتوجه به اقتضای سن درابتدای جوانی وباپذیرش زندگی ازدواج کنندتادیگردراینده خیلی ازاین ازدواج های زودهنگام خیلی ازاین ازدواج های زودهنگام وبچه دارشدن های زودهنگام ونپختگی پدرومادری های امروزی،زندگی طلاق نکشدپس بهترین سنین درابتدای جوانی همراه باکسب تجربه های مختلف همراه باپختگی می شه ازدواج درست وبه هنگام ودرزمان مناسب بچه دارشد
  • حرف حق IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    0 2
    ازدواج دختر بهتره تو زمان ۱۵ تا بیست سالگی باشه که علاقه قلبی داره و دوست داره مادر و همسر بشه وگرنه سن بالا علاقه اش از دست می‌ره و توقعاتش هم بیشتر میشه
  • FR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    1 0
    باید قوانین اجرایی شدید تر برخورد کند زیرا وقتی باز دارنده نباشد ارزشی ندارد. همه کار برای شهرت ظاهری!! واقعا تعجب آور هستیم!