همشهری آنلاین: شمار جان باختگان واژگون شدن اتوبوس در آزاد راه ساوه - تهران به 29 کشته و 11 زخمی رسید.

تصادف اتوبوس

به گزارش واحد مرکزی خبر ، سرهنگ آقایی راد جانشین فرماندهی انتظامی و سرپرست پلیس راه استان مرکزی گفت " بر اثر سانحه ای که ساعت چهارصبح امروز - چهارشنبه - روی داد یک دستگاه اتوبوس به علت خواب الودگی راننده از مسیر منحرف و ازارتفاع هفت متری پل زیرگذر ورودی شهر صنعتی کاوه شهر ساوه سقوط کرد این اتوبوس از استرآباد همدان به سمت تهران در حال حرکت بود.

مرگ بیش از 8 هزار نفر در تصادفات 4 ماهه امسال

در همین حال رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی اعلام کرد: در تصادفات چهار ماهه نخست امسال 8 هزار و 30 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 5,3 درصد افزایش یافته است.

بر اساس گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور : دکتر جابر قره داغی با بیان این مطلب افزود: از کل فوت شدگان در حوادث رانندگی چهار ماهه نخست امسال، شش هزار و 261 نفر مرد و یک هزار و 769 نفر زن بودند.

وی با اشاره به محل وقوع تصادفات تصریح کرد: حوادث رانندگی دورن شهری، دو هزار و 275 نفر ، برون شهری چهار هزار و 899 نفر و جاده های روستایی 800 نفر از کل فوت شدگان حوادث رانندگی چهار ماهه امسال را در برمی گیرند که 56 نفر از کل فوت شدگان نیز محل تصادفشان نامعلوم ثبت شده‌است.

به گفته این عضو هیأت علمی سازمان پزشکی قانونی کشور از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه امسال، 111 هزار و 649 نفر در حوادث رانندگی مصدوم به این سازمان مراجعه نمودند که از این تعداد 81 هزار و 929 نفر مرد و 29 هزار و 720 نفر زن بودند.

 رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی یادآور شد: تعداد مصدومان ناشی از حوادث رانندگی در چهار ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش 15 درصدی مواجه بوده‌ است.

وی در پایان با اشاره به آمار حوادث رانندگی تیر امسال افزود: در تیرماه امسال دو هزار و 204 نفر در حوادث رانندگی کشته شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دو درصد کاهش یافته است. همچنین تعداد مصدومان ناشی از حوادث رانندگی تیرماه امسال نیز با افزایش 7,6 درصدی نسبت به تیرماه سال گذشته، به 28 هزار و 702 نفر افزایش یافته است.

کد خبر 116173
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز