دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۹
۰ نفر

فیلادلفیا: ماموران پلیس آمریکا بیش از 20‌هزار نامه را در خانه یک پستچی در شهر فیلادلفیا کشف کردند.

تعداد زیادی از این نامه‌ها ده‌ها سال پیش ارسال شده اما به‌جای رسیدن به مقصدشان سر از انبار خانه این پستچی درآورده بودند. پلیس فدرال آمریکا  اعلام کرده است چند کامیون نامه تاکنون از این خانه خارج شده است.

ماموران پلیس  پس از ناپدید‌شدن این کارمند اداره پست برای تحقیق به خانه او رفتند که کوهی از نامه را  -که بسیاری از آنها حاوی چک، قبض و مدارک رسمی است- پیدا کردند. سرقت نامه در آمریکا جرم به حساب می‌آید و ماموران اف‌بی‌آی اکنون در تعقیب این پستچی هستند تا او را مورد بازجویی قرار دهند.

دونده دو ماراتن با پاهای برهنه

کالیفرنیا :  یک دونده آمریکایی تصمیم گرفته است در تمامی مسابقه‌ها پابرهنه بدود! کن باب که گروهی هم برای تبلیغ کارش تشکیل داده عقیده دارد حتی بهترین کفش‌های ورزشی هم راحت نیستند و دونده‌ها بدون کفش می‌توانند بهتر بدوند. این مرد اکنون برای کسانی که دوست دارند این کار را تجربه کنند یک دوره آموزشی برگزار می‌کند تا روش‌های خاصی برای دویدن بدون کفش را به آنها آموزش دهد.

او می گوید: یک دونده باید ضربه پاهایش را درک کند اما با پوشیدن کفش، شما نمی‌توانید به خوبی سطح زمین را لمس کنید. این دونده که اکنون به «پدربزرگ پابرهنه» معروف شده در 77‌مسابقه دو ماراتن شرکت کرده و می‌گوید به غیر از چند زخم سطحی تاکنون مشکلی به خاطر دویدن بدون کفش برایش پیش نیامده است.

ازدواج با  حضور ربات!

توکیو:  ژاپنی‌ها پای ربات‌ها را به‌مجلس عروسی هم باز کردند تا یک‌ماشین این‌بار نقش مامور ثبت را برای ازدواج بازی کند! قضیه از این قرار است که برای نخستین‌بار یک ربات 2/1‌متری، برگزاری مراسم عروسی را در ژاپن به‌عهده داشت و مراسم ازدواج میان 2فعال صنعت رباتیک را برگزار کرد.

این زوج می‌گویند از آنجا که ربات سبب شده که آن دو یکدیگر را برای نخستین‌بار ملاقات کنند، انتخاب ربات برای انجام مراسم ازدواجشان، یک انتخاب طبیعی بوده است. توموهیرو شیباتا داماد مراسم که استاد علوم رباتیک  است، می‌گوید: بهتر بود این ربات کمی هوشمندتر باشد اما‌ در ابراز کردن احساساتش بسیار خوب است. قیمت این ربات ‌، 68 هزار دلار بوده و تاکنون  3‌دستگاه از آن ساخته شده است.

7‌سال برای ساخت پازل

 لندن:  پیرمرد انگلیسی پس از صرف 7‌سال از عمرش برای کامل‌کردن یک پازل 5‌هزار تکه‌ای، اکنون به یک نقطه نا‌امید کننده رسیده است. قضیه از این قرار است که این مرد بازنشسته اکنون که پس از 7‌سال می‌تواند نتیجه کارش را ببیند متوجه شده است که یک تکه از پازل در جعبه آن نیست و سرگرمی وی نمی‌تواند کامل شود.

این پیرمرد اکنون مشغول زیر و رو کردن خانه‌اش برای پیداکردن این تکه پازل است اما احتمال دارد سگ‌های  خانه آن را خورده باشند! آقای هریس حتی با کارخانه سازنده پازل تماس گرفته و از آنها خواسته است این تکه‌پازل را با هر هزینه‌‌ای برای او ارسال کنند.

با وجود‌این، بعید به نظر می‌رسد این پازل غول‌پیکر بتواند کامل شود  چون کارخانه آن اعلام کرده است که دیگر این مدل از پازل را تولید نمی‌کند!

کد خبر 107603

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز