شنبه ۵ تیر ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۸
۰ نفر

ایلینویز: یک زن آمریکایی پس از سقوط از طبقه‌سوم به خانه همسایه‌اش رفت و 2‌ساعت خوابید!

قضیه از این قرار است که این خانم که عادت دارد در خواب راه برود از بالکن خانه‌اش در طبقه سوم سقوط کرد و روی سقف  یک خودروی پارک شده  افتاد

تحقیقات پلیس نشان می‌دهد این زن پس از این سقوط با پای خودش به هال خانه همسایه رفته و روی کاناپه 2‌ساعت خوابیده است! ماموران پلیس هنگامی متوجه این ماجرا شدند که صاحب این خانه با مرکز فوریت‌های پلیس تماس گرفت و وارد‌شدن یک غریبه به خانه‌اش را گزارش داد. ماموران پلیس بعد از رسیدن به این خانه بلافاصله این زن 30‌ساله را به بیمارستان منتقل کردند اما خطر خاصی این خانم خونسرد را تهدید نمی‌کند.

30 روز زندگی در توپ فوتبال

ملبورن: یک مرد خوش‌شانس استرالیایی هزاران دلار پول دریافت کرده تا تمامی بازی‌های جام‌جهانی فوتبال را داخل یک توپ بزرگ تماشا کند! آدام سانتاروسا،23‌ساله که باید تا پایان بازی‌های جام‌جهانی در این توپ بزرگ جابولانی(توپ رسمی بازی‌های جام‌جهانی) زندگی کند، می‌گوید دوستانش به این خاطر به او حسودی می‌کنند. زندگی در این توپ به قطر 6‌متر بخشی از تبلیغات شرکت تولیدکننده توپ  است و آدام سانتاروسا باید در این مدت با تماشای بازی‌ها وبلاگ خود را به‌روز کند.

او به‌خاطر زندگی در این توپ که در آن یک کنسول پلی‌استیشن و لپ‌تاپ هم قرار دارد 2‌هزار و 600‌دلار حقوق دریافت کرده است. آدام تا پایان بازی‌ها حق خارج شدن از این توپ را ندارد اما دوستانش می‌توانند در اطراف توپ باشند و با او صحبت کنند.

فروش گران‌ترین لباس مردانه

لیورپول: گران‌ترین لباس مردانه قرار است به‌زودی با قیمتی بیش از 895‌هزار دلار به‌فروش برسد! در دوخت این کت پشمی 500‌قطعه الماس به کار رفته است. استورات هیوج،طراح 39‌ساله این لباس که دوخت آن  600‌ساعت زمان برده، می‌گوید این کت باعث می‌شود هر مردی در میان جمعیت بدرخشد! قرار است از این نوع لباس 4‌دست دوخته شود که یک تاجر فرانسوی به‌تازگی یکی از آنها را پیش خرید کرده است.

استورات هیوج سابقه‌ای طولانی در ساخت وسایل لوکس با استفاده از جواهرات دارد. وی با استفاده از الماس، گران‌ترین گوشی تلفن آیفون،گران‌ترین تلویزیون و گران‌ترین خودروی مدل جهان را ساخته است. خودروی مدل ساخت وی که از روی یک بوگاتی ویرون ساخته شده است قیمتی حدود 3‌میلیون دلار دارد.

پیش‌بینی فوتبالی اختاپوس پیشگو

برلین: پیش‌بینی نتایج بازی‌های جام‌جهانی فوتبال یکی از سرگرمی‌های مردم جهان است اما استفاده آلمانی‌ها از یک اختاپوس پیشگو برای فهمیدن نتیجه بازی حساس  امروز تیم کشورشان در مقابل انگلیس، باعث تعجب همه شده است.

این اختاپوس مشهور به نام پل در یک برنامه زنده‌تلویزیونی پیش‌بینی کرده است که تیم ملی فوتبال آلمان در مقابل انگلیس به پیروزی می‌رسد.  در این برنامه تلویزیونی جناب اختاپوس از میان 2ظرف  غذای یکسان که در یکی پرچم آلمان و در دیگری پرچم انگلیس بود ظرفی که پرچم آلمان را داشت انتخاب کرد تا مردم این کشور حسابی خوشحال شوند.

صاحب این اختاپوس می‌گوید پیش‌بینی‌های این حیوان در 80‌درصد موارد درست از کار در می‌آید. آلمانی‌ها  امیدوارند که این پیش‌بینی شامل اشتباه‌های اختاپوس پیشگو نباشد.

کد خبر 110421

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز