شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۳
۰ نفر

ویسکانسین: یک خانم مسن برای نجات جان تعدادی جوجه اردک، یک خیابان را بست!

قضیه از این قرار است که چند جوجه‌اردک قصد داشته اند از یکی ازخیابان‌های ویسکانسین عبور کنند که این خانم متوجه در خطر بودن جان آنها می‌شود و خودش را به سرعت برق و باد به وسط خیابان می‌رساند.

این عضو انجمن دفاع از حقوق حیوانات می‌گوید هر چند می‌دانسته که جان خودش هم در خطر است اما در آن لحظه فقط به فکر جوجه اردک‌ها بوده است. در حالی که ترافیک سنگینی در این خیابان ایجاد شده بود این جوجه‌اردک‌ها در یک صف مرتب عرض خیابان را طی و مردم، این خانم را تشویق کردند.

صف طولانی برای دیدن کاپ‌جام‌جهانی

کیپ‌تاون : هزاران نفر از مردم آفریقای جنوبی این روزها ساعت‌ها در صف‌های طولانی معطل می‌مانند تا بتوانند از نزدیک کاپ جام‌جهانی  فوتبال را ببینند. جام‌جهانی فوتبال از 11‌ژوئن در آفریقای جنوبی آغاز می‌شود و مسئولان این کشور اکنون با برگزاری توری یکماهه این فرصت را برای طرفداران فوتبال در نقاط مختلف فراهم کرده‌اند تا چشمشان به جمال این کاپ مشهور روشن شود.

کاپ جام جهانی پس از رسیدن به آفریقای جنوبی ابتدا توسط مسئولان فیفا به دفتر نلسون‌ماندلا برده شد تا قهرمان سیاسی این کشور بتواند این کاپ را در دستانش بگیرد. کاپ جام‌جهانی در یکسال گذشته با طی 130هزار کیلومتر به 86 کشور جهان برده شد و بعد از یک سفر طولانی به مقصد رسید.

نجات از مرگ به‌وسیله گوش

پکن:  گوش‌های یک پسر بچه 6‌ساله چینی او را به‌طور معجزه‌آسایی ازخطر مرگ نجات داد.  این پسربچه  که در خانه تنها مانده بود پس از بیدار شدن برای پیدا‌کردن پدربزرگش به جلوی پنجره رفت و در آستانه سقوط از طبقه هشتم قرار گرفت. فقط گوش‌های این بچه 6‌ساله به نام مینگ‌مینگ  بودند که به میله‌های زیر پنجره گیر کردند و مانع از سقوط آزاد وی  به وسط خیابان شدند.

رهگذران بعد از شنیدن صدای گریه‌ مینگ مینگ نیروهای امداد را خبر کردند و  ماموران آتش‌نشانی نیز در حالی که از تعجب چشم‌هایشان گرد شده بود سرانجام توانستند با باز کردن میله‌ها این بچه را نجات دهند. ماموران آنش‌نشانی می‌گویند احتمال سقوط این پسر بچه در هر لحظه وجود داشت و  عده‌ بسیاری در خیابان نگران مینگ مینگ بودند.

حفاظت از گل نادر به‌وسیله نیروهای پلیس

لندن  : نیروهای ویژه پلیس انگلیس مسئول حفاظت از یک گل ارکیده نادر شدند. این گل ارکیده آخرین نمونه از نوع خود در انگلیس به حساب می‌آید که قرار است تا ماه آینده گل بدهد. 

مسئولان پلیس می‌گویند در حالی که این گل تنها امید برای ادامه بقای این نوع  ارکیده به حساب می‌آید  برخی باندهای تبهکار برای سرقت این گل نادر  در حال نقشه کشیدن هستند.

ماموران پلیس اکنون به صورت 24 ساعته این گل را زیرنظر دارند و علاوه بر این تعداد زیادی دوربین مدار بسته  محوطه اطراف محل رویش آن را پوشش تصویری می‌دهند. به گفته مسئولان پلیس بزرگ ترین تهدید علیه این گل از سوی مجموعه‌داران گل است که درصدد هستند با سرقت آن مجموعه با ارزش خود را کامل کنند.

کد خبر 106946

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز