سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۲
۰ نفر

نیویورک: ‌یک زندانی در آمریکا پس از 16‌سال حبس از سوی دادگاه، بی‌گناه شناخته شد!

دادگاهی درنیویورک با اعلام اینکه این پرونده با پیچیدگی‌های خاصی روبه‌رو بوده است سرانجام اعلام کرد که مدارک برای اثبات مجرم‌بودن جبار کالینز کافی نیست.

این مرد که در زمان دستگیری فقط 22‌سال داشت 24‌ساعت پس از صدور این حکم از زندان آزاد شد. وی که اکنون 38‌ساله است چندین‌بار تقاضای تجدید نظر در حکم دادگاه را کرده بود.

وکیل جبار کالینز اعلام کرده است که به‌زودی شکایت از مسئولان پلیس نیویورک را به دادگاه ارائه خواهد داد تا دولت این کشور درباره 16‌سال حبس بی‌مورد موکلش پاسخگو باشد.  دولت آمریکا در چنین مواقعی پرونده را با پرداخت غرامت مختومه اعلام می‌کند.

تغییر نمای خانه برای تشویق تیم ملی

بریستول: یک طرفدار تیم ملی فوتبال انگلیس برای نشان‌دادن حمایتش از این تیم در جام‌جهانی نمای خانه‌اش را به‌طور کامل تغییر داد! لی بری،34‌ساله هنگامی که فکر کرد پوشیدن لباس تیم ملی فوتبال انگلیس برای نشان دادن حمایتش از این تیم  کفایت نمی‌کند از 2 نقاش خواست که نمای خانه‌اش را عوض کنند.

این مرد به همراه همسر و 2فرزندش از طرفداران پر و پا قرص فوتبال هستند و می‌گویند تاکنون تماشای هیچ‌کدام از مسابقات تیم ملی فوتبال انگلیس را از دست نداده‌اند. خانه این خانواده این روزها به یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه تبدیل شده است و هر روز تعداد زیادی از مردم برای عکس گرفتن در کنار این خانه به‌شهر بریستول سفر می‌کنند.

وقتی یک پیتون مریض شود!

لندن:  مریض‌شدن یک مار پیتون در باغ‌وحشی در انگلیس باعث شد تا مسئولان آن حسابی به دردسر بیفتند. مسئولان این باغ‌وحش برای منتقل کردن این مار پیتون 7/6‌متری به منظور انجام معاینه پزشکی، مجبور شدند با درنظر گرفتن تدابیر امنیتی از 7‌نفر از نیروهای خود استفاده کنند.

این کارکنان برای انتقال این مار بسیار خطرناک تصمیم گرفتند که چشم‌ها و سر آن‌را بپوشانند تا این مار خونسردی خود را حفظ کند و تصمیم به کشتن کسی نگیرد.  مارهای پیتون قادر هستند حیوانات بزرگ و حتی انسان‌ها را یکجا بخورند و به‌همین خاطر مسئولان این باغ وحش برای رسیدگی به امور سلامتی این مار در ساختمان دامپزشکی مجبور به رعایت نکات امنیتی شدید هستند.

هنرنمایی با پنیر

ویسکانسین: یک زن آمریکایی که خود را عاشق لبنیات می‌داند  این روزها به‌خاطر ساخت مجسمه‌های زیبایی از پنیر حسابی معروف شده است. سارا کافمن که مجسمه‌هایش خیلی نمی‌تواند در محیط گرم باقی بماند،

می‌گوید بیشتر از 30‌سال است که برای ساخت مجسمه‌هایی از پنیر تلاش می‌کند. این خانم که برای درست کردن آثارش بیشتر از پنیر گودا  و چدار استفاده می‌کند می‌گوید کار روی پنیر، شبیه کنده‌کاری روی چوب است.

این روز‌ها ساخت مجسمه از پنیر به شغل اصلی سارا کافمن تبدیل شده است. این خانم به‌خاطر استعدادش در این زمینه به‌عنوان مسئول بخش هنری یک شرکت تولید لبنیات فعالیت می‌کند. این شرکت از مجسمه‌های ساخت این خانم برای تبلیغات محصولاتش در مراکز خرید استفاده می‌کند.

کد خبر 109780

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز