چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۶
۰ نفر

میشیگان: یک زن آمریکایی برای اینکه بتواند از خدمات بیمه درمانی برای بهبود ‌درد ناحیه کتفش استفاده کند، دست به یک اقدام عجیب زد.

کتی مایرس که 41‌سال دارد برای اینکه بتواند از خدمات رایگان بیمه استفاده کند به کتفش شلیک کرد! این زن بازنشسته در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اعلام کرد  چون توانایی پرداخت هزینه سنگین پزشکان متخصص را نداشته، مجبور به این کار شده است.

به گفته کتی مایرس با اینکه او ماه‌ها از درد کتف رنج می‌برده است اما پزشکان طرف قرارداد با بیمه حاضر به معاینه کامل او با استفاده از خدمات درمانی نشده‌اند. هر چند این خانم از شلیک به خودش جان سالم به در برده، اما ممکن است به‌زودی از سوی پلیس به استفاده بیجا از اسلحه در محدوده شهری متهم شود.

تلاش برای خلاص شدن از دست ووووزلا

کیپ‌تاون: صدای گوشخراش شیپورهای تماشاگران آفریقای جنوبی مشهور به وو وو زلا این روزها بسیاری از طرفداران فوتبال را جان به‌لب کرده است. شبکه‌های تلویزیونی می‌گویند که وو وو زلا صدای گزارشگرهای حاضر در محل بازی‌ها را محو می‌کند و بازیکنان مشهوری مانند لیونل‌مسی می‌گویند این صدا مانع از ارتباط فوتبالیست‌ها در زمین می‌شود.

یک شرکت اینترنتی به‌تازگی یک فایل صوتی را برای دانلود ارائه کرده است که می‌تواند تماشاگران را در خانه از شر این صدا راحت کند.  این فایل صوتی با ایجاد صدایی با همان دامنه صدای وو وو زلا، اما با فاز مخالف، صدای گوشخراش این شیپورها را حذف می‌کند. این شرکت قیمت این فایل را 6/3‌دلار اعلام کرده است که در صورت اثبات کارایی‌اش خریداران زیادی خواهد داشت.

خرابکاری با استفاده از سس مایونز

آیداهو: ماموران پلیس آمریکا پس از ماه‌ها تلاش توانستند عامل خرابکاری در کتابخانه‌های ایالت آیداهو را دستگیر کنند. متهم این پرونده یک زن 74‌ساله است که نیروهای پلیس سرانجام توانستند با بررسی تصاویر دوربین‌های مدار بسته او را دستگیر کنند. ماموران امنیتی می‌گویند خالی‌کردن شیشه‌های‌سس مایونز روی کتاب‌های متعلق به کتابخانه‌ها سرگرمی این خانم در چند سال گذشته بوده است!

پلیس می‌گوید این خانم علاوه بر این درباره چند پرونده دیگر وندالیسم تحت بازجویی قرار دارد. فرزندان این زن 74‌ساله با گذاشتن وثیقه، مادرشان را از زندان آزاد کرده‌اند اما او باید به‌زودی به جرم تخریب اموال دولتی در دادگاه حاضر شود. احتمال دارد این خانم مجبور شود مدتی هم تحت نظر روانپزشکان باشد.

سفر 1800 کیلومتری دوربین دیجیتال

آمستردام: یک غواص هلندی که دوربین دیجیتالش را در دریای کارائیب گم کرده بود، توانست آن را در فلوریدا پیدا کند! ماموران گارد ساحلی فلوریدا چند‌وقت پیش این دوربین را که در محفظه‌ای ضد‌آب قرار داشت پیدا کرده بودند اما غیر از چند عکس، مشخصات دیگری برای پیدا‌کردن صاحب آن وجود نداشت.

این ماموران برای پیدا‌کردن صاحب دوربین، عکس‌های آن را در اینترنت قرار دادند تا سرانجام صاحب دوربین پیدا شد. این غواص هلندی که هنگام تحویل‌گرفتن دوربین نزدیک بود از تعجب شاخ درآورد اعلام کرده  هیچ‌گاه تصور نمی‌کرده بتواند دوربینی را که زیر آب گم کرده بود پیدا کند. تخمین زده می‌شود که این دوربین برای رسیدن به فلوریدا باید 1800‌کیلومتر در دریا سفر کرده باشد.

کد خبر 109858

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز