دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۱
۰ نفر

سیفورد: انتقام‌گیری مرغان دریایی از ساکنان یک شهرک ساحلی انگلیس این روزها حسابی دردسرساز شده است.

 قضیه از این قرار است که چند وقت پیش عده‌ای از بچه‌های ساکن این شهرک با تفنگ‌های بادی تعدادی از مرغ‌های دریایی را کشتند و اکنون به نظر می‌رسد که این پرندگان با حمله به ساکنان در حال انتقام‌گیری هستند.

بسیاری از اهالی این منطقه به‌خاطر این مسئله نمی‌توانند از خانه‌هایشان خارج شوند و حتی برای رفتن روی تراس هم همیشه مجبورند یک چتر به‌عنوان محافظ همراه  داشته باشند. مسئولان محیط‌زیست در یک ماه گذشته 50‌مرغ دریایی مجروح را در این منطقه پیدا کرده‌اند و برای شناسایی بچه‌های خلافکار، جایزه 7‌هزار دلاری تعیین شده است.

ساخت ماکت با حبه‌های قند

لندن: یک جوان انگلیسی، ماکتی از یک ساختمان را ساخته است که می‌توان به آن لقب شیرین‌ترین مدل جهان را داد! براندن جامیسون ماکت ساختمان موزه هنرهای مدرن تینت را از 71‌هزار و 908‌حبه قند درست کرده است که این روزها خیلی‌ها مشتاق دیدن آن از نزدیک هستند.

این جوان 27‌ساله می‌گوید طبق حساب و کتابش در این ماکت 53‌میلیارد بلور شکر وجود دارد.البته براندن مشکل ریختن این حبه‌های قند را نداشته  چون برای فرار از این موضوع12.7لیترچسب مصرف کرده است.

او ماکت خود را در چند بخش مجزا تهیه کرده و سپس این تکه‌ها را به‌هم متصل کرده است. این ماکت 224‌کیلوگرم وزن دارد و مورچه‌ها از علاقه‌مندان پرو پا قرص آن هستند.

ببری 3بچه‌اش را خورد!

پکن: مسئولان باغ وحشی در چین متوجه شده‌اند که ببر مشهور این باغ ‌وحش 3‌بچه‌اش را چند روز پس از به‌دنیا آمدن، خورده است. این ببر سیبری به‌تازگی 4‌بچه به دنیا آورده بود اما مسئولان باغ وحش مدتی بعد متوجه گم‌شدن یکی از توله ببرها شدند.

چند روز بعد وقتی اثری از 2‌توله ببر دیگر هم یافت نشد مسئولان تازه فهمیدند که ببر نادر باغ وحش 3‌بچه‌‌اش را خورده است. این باغ وحش اعلام کرده است خوردن  بچه ببرها توسط مادرشان وقتی او احساس کند نمی‌تواند به همه آنها غذا بدهد، مسئله‌ای عادی به حساب می‌آید.

همچنین امکان دارد بچه ببرها بوی انسان بدهند که مادر آنها به صورت غریزی آنها را می‌خورد. آخرین بچه ببر اکنون از مادرش جدا شده و یکی از سگ‌های باغ وحش به او غذا می‌دهد.

نجات معجزه آسا

پکن: یک راننده چینی توانست با خوش‌شانسی از سقوط در یک گودال عمیق نجات پیدا کند. این مرد 45 ساله در حال رانندگی در یک بزرگراه پر رفت‌و‌آمد بود که ناگهان بر اثر نشست زمین، گودال بزرگی در مسیر عبورش ایجاد شد.

این راننده شانس آورد که چرخ‌های جلو و عقب خودرو‌ او در دو طرف این گودال 4 متری قرار گرفت و از خطر مرگ نجات پیدا کرد. بزرگراهی که این گودال در آن ایجاد شد به خاطر این حادثه کاملا بسته شد تا ماموران راهسازی فکری برای بازسای آن بکنند.

جالب اینجاست که به گفته مسئولان، این چهارمین گودالی است که در طول یک هفته گذشته در این منطقه جنجال‌ساز می‌شود. مسئولان وزارت راه چین اعلام کرده‌اند در حال تحقیق درباره علت ایجاد این گودال‌ها هستند.

کد خبر 109708

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز