همشهری آنلاین : مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ضمن تاکید بر این که هنوز سود 40 هزار تومانی سهام عدالت به بازنشسته‌ای پرداخت نشده است، اعلام کرد:

سعی می‌شود تا پایان بهمن ماه جاری و یا حداکثر تا پایان امسال، سود سهام عدالت از طریق فیش حقوقی به حساب بازنشستگان واریز شود.

سردار حسین دقیقی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که قرار است با دریافت اعتبار از سوی سازمان خصوصی‌سازی سود سهام عدالت از طریق فیش حقوقی به حساب بازنشستگان واریز شود، دلیل اتخاذ این تصمیم را کاهش تردد بازنشستگان به مراکز و ادارات تامین اجتماعی و شرکت‌های تعاونی سهام عدالت ذکر کرد.

به گفته وی، اعتبار پرداخت سود سهام عدالت برای نیمی از بازنشستگانی که مشمول دریافت این سود هستند، تامین و مابقی اعتبار برای سایر بازنشستگان نیز تامین و پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح اضافه کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شده تا سازمان خصوصی‌سازی اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان به منظور پرداخت سود سهام عدالت 860 هزار بازنشسته لشکری به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح بپردازد.

بنابر اظهارات دقیقی این در حالیست که علاوه بر اعتبار یاد شده رقمی بالغ بر 22 میلیارد تومان دیگر نیز برای پرداخت سود سهام به 550 هزار بازنشسته دیگر تحت پوشش مورد نیاز است.

وی تصریح کرد: چنان چه اعتبار یاد شده در اختیار ساتا قرار گیرد، قادریم ظرف یک ساعت سود سهام را به حساب بازنشستگان سراسر کشور واریز کنیم تا نیازی به مراجعه حضوری آن‌ها به ادارات تامین اجتماعی نباشد.

به گزارش ایسنا، در حالی که پیش از این اعلام شده بود، بازنشستگان لشکری که تا قبل از شهریور ماه سال 87 برای دریافت سود سهام عدالت ثبت نام کرده‌اند، همراه با حقوق بهمن ماه سود 40 هزار تومانی سهام عدالت را دریافت می‌کنند، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، از رایزنی با سازمان خصوصی سازی مبنی بر اختصاص سود سهام به آن دسته از بازنشستگانی خبر داد که تا آبان ماه سال 87 بدین منظور ثبت نام کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر یک میلیون و 400 هزار بازنشسته و افراد تحت تکفل آن‌ها برای دریافت سود سهام عدالت ثبت نام کرده‌اند.

کد خبر 101091

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز