همشهری‌آنلاین: روابط‌عمومی هوشمند برای حل مسایل ارتباطی خود با مردم به ارایه راه حل می‌پردازد.

دکتر علی‌اصغر محکی عضو کمیته علمی پنجمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک که به مناسبت در پیش بودن برگزاری این همایش سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: معتقدم بسیاری از چالش‌هایی که موجبات ناکارآمدی دستگاه‌های اجرایی را فراهم می‌کند با بکارگیری هوشمندانه راه حل‌های ارتباطی و روابط‌عمومی برطرف خواهد شد.

مدیرمسئول روزنامه همشهری لازمه اعتماد مدیران ارشد سازمان‌ها به روابط‌عمومی‌ها را در گرو اطمینان آنها از رفتار حرفه‌ای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی دانست و یادآور شد: انتظار اطمینان به مدیر و کارشناسی که با وظایف خود آشنا نیست و کم‌ترین تلاش و انگیزه‌ای برای ارتقای دانش تخصصی حوزه فعالیت خود ندارد، منصفانه و منطقی نیست.

عضو کمیته علمی پنجمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با اشاره به اینکه دانش و حرفه روابط‌عمومی در ایران به مدد بکارگیری فن‌آوری‌های روز و نیز تغییر نگرش‌ها، امکان جبران عقب‌ ماندگی‌های پیشین را دارد ادامه داد: روابط‌عمومی الکترونیک بخشی از این را به خوبی فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه محور مقالات پنجمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک بر کاربردی بودن نتایج بررسی‌ها و پژوهش‌های انجام شده تأکید دارد افزود: کاربرد شبکه‌های اجتماعی در روابط عمومی، ساختار نوین سازمانی در روابط‌عمومی الکترونیک، الزامات فنی و زیر ساخت‌ها در روابط‌عمومی الکترونیک، روابط‌عمومی الکترونیک در خدمت برنامه استراتژیک سازمان، نقش رهبری سازمان در تحول روابط‌عمومی از سنتی به الکترونیک، روابط‌عمومی الکترونیک و مدیریت نوآوری، استانداردها در روابط‌عمومی الکترونیک، معماری سامانه جامع روابط‌عمومی الکترونیک، روش‌های نوین افکارسنجی و روابط‌عمومی الکترونیک، ارایه مدل عملی پرتال سازمانی (با نگاهی به استانداردها و ضوابط تدوین پرتال‌های دولتی)، رویکرد اخلاقی به روابط‌عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی و روابط‌عمومی الکترونیک، 12 محور تعیین شده برای تحقیق اساتید و کارشناسان است.

دکتر محکی اظهار امید‌واری کرد نتایج به دست آمده از برگزاری این همایش در جهت استقرار نظام روابط‌عمومی الکترونیک در کشور مؤثر باشد.

گفتنی است پنجمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، اردیبهشت ماه سال 89 و همزمان با گرامیداشت روز روابط‌عمومی در تهران برگزار خواهد شد. [محور مقالات پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک اعلام شد]

کد خبر 99602

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز