یکشنبه ۴ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: محمد حسین صفار هرندی با تسلیم استعفانامه خود به رئیس جمهور اعلام کرد:

خود را فارغ از مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌دانم و از فردا در وزارتخانه حضور نخواهم یافت.[4 مرداد؛ گزارش‌های خبرگزاری‌ها درباره صفارهرندی]

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در پی تکذیب خبر برکناری صفار هرندی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم از سوی معاونت اطلاع‌رسانی این دولت، محمد حسین صفارهرندی با صدور نامه‌ای به رئیس‌جمهور از سمت خود استعفا کرده و اعلام کرد که دیگر در این وزارتخانه حضور نخواهد یافت.

متن استعفانامه محمد حسین صفار هرندی به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای رئیس‌جمهور

با سلام
در پی ابلاغ شفاهی حکم جنابعالی مبنی بر برکناری اینجانب و معرفی سرپرست وزارت‌خانه که خبر آن روی شبکه ویژه خبری دولت و دیگر سایت‌های اطلاع‌رسانی منعکس شد، خرسند شدم که شانه‌های ضعیفم از زیر بار مسئولیت سنگین این امانت بزرگ رها شده است، اما گویا محظور از نصاب افتادن دولت، موجب توقف این حکم گردید.

اکنون با تأسف از قضایای اخیر که موجب وهن دولت محترم شد، بی‌اعتنا به اخبار حاشیه‌ای، ابلاغ نخست را جدی گرفته و خود را فارغ از مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌دانم و از فردا در وزارت‌خانه حضور نخواهم یافت.

با این همه در برابر این تقدیر که در هشت روز باقیمانده از عمر دولت نهم، از نام و آبروی این بنده کوچک خدا و سرباز ولایت امر،‌ به قدر یک عدد  بهره گرفته شود،‌ تسلیم و راضی‌ام.

محمد حسین صفار هرندی
شامگاه یکشنبه سوم شعبان مطابق چهارم مرداد 1388

کد خبر 86324

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز