همشهری آنلاین: چند روز پیش از برگزاری نودمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار، شرکت دیستینکتیو استس DA از بسته هدایای عجیب و غریب خود به نامزدهای امسال به ارزش تقریبی ۱۰۰ هزار دلار رونمایی کرد.

مجسمه اسکار

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از تلگراف، در كيف هداياي غيررسمي اسكار 2018 بسته‌هاي سفر به تانزانيا، هاوايي و يونان هم در نظر گرفته شده است. ضمن اينكه نامزدهاي اسكار مي‌توانند در آن خوردني‌هايي چون سوداي مكزيكي و پرتقال محلي هم پيدا كنند. آكادمي اسكار مدت‌هاست ديگر به دلايل مالياتي كيف هدايا به نامزدها اهدا نمي‌كند و سال گذشته هم از DA براي استفاده از عبارت «اسكار» روي كيف‌ها شكايت كرده بود.

قرار دادن هداياي عجيب و غريب در بسته سال 2016 به ارزش تقريبي 200 تا 250 هزار دلار (از جمله سفر دوهفته‌اي به سرزمين‌هاي اشغالي) يك بحران براي آكادمي اسكار به وجود آورده بود. حالا قرار است امسال اين بسته‌ها نه در مراسم اهداي جوايز اسكار، كه در مكاني ديگر به نامزدها اهدا شود. بسياري از شركت‌ها و برندهاي تجاري براي قرار دادن هديه خود در اين كيف و ديدن شدن كالاهاي خود دست ستاره‌هاي سينما با هم رقابت مي‌كنند.

جواهر و الماس زينتي، ابزار جلوگيري از تعريق، مكمل‌هاي كاهش وزن، كيت توالي ژنتيكي، يك كتاب آشپزي دانماركي، غذاي حيوان خانگي، لوازم آرايش ويژه پوست افراد مسن‌تر و چند مورد عجيب و غريب ديگر در اين بسته 100 هزار دلاري ديده مي‌شود.

ديگر جوايز مهم سينمايي جهان هم رسم اهداي كيف‌هاي تبليغاتي را اجرا مي‌كنند؛ از جمله مراسم بفتا در بريتانيا كه البته محتواي آن تفاوتي اساسي با كيف اسكار دارد و شامل اجزايي چون چاي و مارمالاد مي‌شود!

کد خبر 399663

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha