همشهری آنلاین: کیسی افلک که قرار بود ماه آینده جایزه بهترین بازیگر زن نودمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار را اهدا کند، از حضور در مراسم انصراف داد.

کیسی افلک

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از تلگراف، برادر كوچك‌تر بن افلك كه سال گذشته جايزه بهترين بازيگر مرد هشتاد و نهمين دوره مراسم اسكار را براي بازي در «منچستر كنار دريا» برده بود، طبق سنت آكادمي اسكار مي‌بايست امسال براي اهداي جايزه بهترين بازيگر مرد روي صحنه مي‌آمد اما درگير شدن در يك پرونده آزار جنسي مربوط به سال 2010 باعث شد عطاي حضور در مراسم اسكار را به لقايش ببخشد.

يكي از سخنگويان آكادمي اسكار با تاييد انصراف افلك 42 ساله از قرار گرفتن در فهرست اهداكنندگان جوايز اسكار 2018 گفت: «ما تصميم بهترين بازيگر اسكار 2017 را كه باعث مي‌شود تمركزها روي مراسم باشد ستايش مي‌كنيم.» كيسي افلك سال گذشته با كنار زدن رقيباني قدرتمند چون دنزل واشنگتن و رايان گاسلينگ برنده اسكار بهترين بازيگر مرد شد و يك گلدن گلوب و چند جايزه مهم ديگر را هم با نقش‌آفريني خيره‌كننده در «منچستر كنار دريا» به دست آورد.

افلك با وجود اتهام‌هاي آزار جنسي مربوط به سال 2010 در نهايت در مراسم اسكار هشتاد و نهم حاضر شد و جايزه خود را بدون جنجال و حاشيه گرفت. او پرونده مربوط به اين اتهام‌ها را با پرداختن مبلغي نامعلوم به اتهام‌زنندگان بست اما همچنان درگير حاشيه‌هاي آن است. هنوز واكنشي از سوي كيسي و وكلاي او به اين ماجرا گزارش نشده است.

کد خبر 396501

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha