شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
۰ نفر

پگاه شفتی: بهترین‌های فناوری در این‌روزهای پاییزی، چه‌چیزهایی هستند؟ نو و تازه یا به‌روز شده‌ی یک محصول قدیمی؟ هوشمند و پیچیده یا ساده و خلاقانه؟ نگاهی به جذاب‌ترین‌های فناوری در میانه‌ی پاییز، می‌تواند این روزهای رنگی را هیجان‌انگیزتر کند.

دوچرخه شماره ۹۰۱

دوچرخه شماره ۹۰۱

  • بلندگوي فرمان‌بر!

اين بلندگو که نامش «ايويا» است فقط صدايش رسا نيست، بلكه مي‌تواند دستورهاي صوتي کاربر را هم اجرا کند. ايويا با صداي قوي خودش مي‌تواند به فهرست موسيقي موردعلاقه‌ي کاربر برود و آن را اجرا کند.

از همه مهم‌تر اين بلندگو داراي نمايشگري لمسي است که با سيستم‌عامل اندرويد کار مي‌کند. پخش ويديو، مکالمات تصويري و شارژ بي‌سيم گوشي کاربر، از ديگر خدمات اين بلندگوي باهوش است.

 

دوچرخه شماره ۹۰۱

قفل با‌هوش!

اگر از آن‌دسته آدم‌ها هستيد که وقتي از خانه بيرون مي‌روند، دچار وسواس فکري مي‌شوند كه در را قفل کرده‌اند يا نه؟ اين قفل مخصوص، چنان مناسب است كه گويي از اول براي شما طراحي شده است. اين قفل مرتبط با نرم‌افزار بر روي گوشي هوشمند کاربر، بعد از خروج او از خانه در را به‌طور اتوماتيک قفل مي‌کند.

اين قفل هم‌چنين مي‌تواند با ارسال يک کد در را به‌روي ميهمانان يا ديگر اعضاي خانه که پشت در مانده‌اند، باز کند و البته اين كار را بدون نياز به كليد انجام مي‌دهد.

 

دوچرخه شماره ۹۰۱

  • ردياب كارتي!

نام اين ردياب «چيپولو» است و براي استفاده از قابليت‌هاي آن، کافي‌ است کاربر آن‌ را در کيف پولش يا در کنار هر وسيله‌ي مهم ديگري قرار بدهد. اين کارت ردياب به كمك نرم‌افزاري که بر روي گوشي هوشمند کاربر نصب مي‌شود، مي‌تواند محل آن را به کاربر اطلاع دهد. اين ردياب ضدآب است و ظاهري بسيار ساده مثل يک کارت ويزيت دارد.

 

دوچرخه شماره ۹۰۱

  • جلوه‌ساز موسيقي!

اين يك جعبه‌ي رؤيايي است؛ يک جعبه‌ي موسيقي دست‌ساز کوچک که در عين کوچکي مي‌تواند ايده‌هاي فراواني براي ضبط افکت‌هاي موسيقي به نوازنده بدهد.

اين جعبه‌ي چوبي کوچک با گذاشتن يک کاغذ مخصوص و گرداندن نُت‌خوان، مي‌تواند آهنگ موردعلاقه‌ي کاربر را بنوازد و ضبط کند. بعد از ضبط‌کردن هم کاربر با پيچاندن پيچ ديگري مي‌تواند بر روي قطعه‌ي ضبط شده، جلوه‌هاي موسيقي متفاوتي پياده کند.

 

دوچرخه شماره ۹۰۱

  • دوربين ديسك!

شركت سامسونگ بالأخره از دوربين 360 درجه‌اي با کيفيت 4كي (4k) پرده‌برداري کرد. اين دوربين از اولين‌ دوربين‌هاي ديسکي دنياست که با بيش از 10 لنز مي‌تواند تصويرهاي 360 درجه با کيفيت بالا بردارد.

اين دوربين 10هزار دلاري شايد براي مصرف‌کننده‌ها‌ي معمولي زيادي گران باشد، اما خُب در دنياي حرفه‌اي‌ها اين دوربين کوچک مي‌تواند مثل يک عنکبوت ديجيتالي در يک لحظه از تمام زوايا تصويربرداري کند.

کد خبر 388502

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha