دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
۰ نفر

کارشناسان معتقدند فقط بخش محدودی از مخاطبان آیفون جدید حاضرند آیفون ۸ بخرند.

روز چهارشنبه هفته گذشته گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ معرفی شد و قیمت ۹۵۰ دلاری برای این فبلت اعلام شد. با اینکه می‌دانیم نوت ۸ گوشی قدرتمندی است، پیشرفت‌‎های قابل توجهی داشته و طراحی جذابی هم دارد اما قیمتی در حدود هزار دلار واقعا برای یک گوشی هوشمند زیاد به نظر می‌رسد.

البته ظاهرا باید به این قیمت‌گذاری عادت کنیم چون شرکت اپل هم قرار است آیفون ۸ را معرفی کند و شایع شده که این مدل از آیفون که قرار است به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آیفون یک مدل ویژه باشد قیمتی معادل ۹۹۹ دلار دارد.

البته باید اشاره کرد که صرفا کاربران از این قیمت‌ها تعجب نکرده‌اند و بعضی از تحلیل‌گران هم معتقدند عموم مشتری‌های آیفون سراغ آیفون ۸ نخواهند رفت.

این کارشناسان می‌گویند عموم مشتری‌های آیفون خرید آیفون ۷s یا آیفون ۷s Plus را ترجیح می‌دهند و صرفا حدود ۱۸ درصد کسانی که قرار است آیفون بخرند ممکن است آیفون ۸ را انتخاب کنند و حاضر باشند ۱۰۰۰ دلار یا بیشتر بخاطر یک گوشی خرج کنند.

گفتنی است سرمایه‌گذاران در شرکت اپل انتظار دارند آیفون ۸ از این پیشبینی بیشتر فروش کند و بتواند ۳۰ تا ۳۵ درصد خریداران بالقوه آیفون را به خود جذب کند. به هر حال سیاست‌های تبلیغاتی شرکت اپل و کیفیت این مدل هم بر فروش نهایی آن تاثیرگذار خواهد بود.

کد خبر 380438

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha