دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: منابع معتبر حاکی بر آن است که آیفون هشت در ۴ رنگ طراحی می‌شود.

آیفون ۸

این روزها برای آیفون 8 شایعات زیادی به وجود می‌آید. مثلا همین چندی پیش خبری در رسانه‌ها اعلام شد که اپل به دلیل طراحی فناوری شارژ از طریق بی‌سیم رونمایی از آیفون را به تاخیر انداخته است. به نظر می‌رسد که مراحل طراحی آیفون 8 رو به اتمام باشد.

درباره رنگ آیفون همیشه حرف و حدیث‌های زیادی بوده است. براساس منابع معتبر آیفون 8 در رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی و شیشه ای وارد بازار می‌شود.

قبل از اعلام این خبر ما انتظار داشتیم که آیفون هشت در شش رنگ راهی بازار شود که می‌توان به رنگ‌های قرمز و خاکستری اشاره کرد.آیفون ۸ با تغییرات زیادی در مقایسه با مدل‌های قبلی راهی بازار می‌شود. گفته شده این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش OLED مجهز شده است.

همچنین صفحه نمایش بیشتر فضای روی گوشی را به خودش اختصاص داده و تقریبا چیزی شبیه به گلکسی اس ۸ را میبینیم. از دیگر تغییرات این تلفن همراه هوشمند می‌توانیم به تغییر مکان سنسور تشخیص اثر انگشت اشاره کنیم.

یکسری از شایعات می‌گویند که این سنسور به پشت گوشی منتقل شده و یکسری از شایعات می‌گویند که حسگر تشخیص اثر انگشت به پشت صفحه نمایش رفته و کاربران با لمس صفحه نمایش می‌توانند قفل گوشی را باز کنند.

آیفون ۸

منبع: techradar

کد خبر 375739

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha