جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
۰ نفر

سپنتا سلیمی: هنوز به اندازه‌ی کافی فرصت داریم تا از تابستان لذت ببریم. اما سفر با تازه‌ترین فناوری‌ها چه‌طور خواهد بود؟

دوچرخه شماره ۸۸۷

شايد بد نباشد در اين فصل که فرصت سفر، بيش‌تر از هرزمان ديگري است، به ابعادي از فناوري بپردازيم كه مي‌توانند كمك كنند بهتر و بيش‌تر از سفر لذت ببريم.

 

دوچرخه شماره ۸۸۷

  • چمدان باهوش!

در روزهاي آغازين ورود چمدان‌هاي هوشمند به بازار هستيم. اين چمدان‌ها به معناي واقعي کلمه، باهوش‌اند. «چمدان آبي باهوش»، نه‌تنها بدون‌دسته و از طريق جي‌پي‌اس کاربر را دنبال مي‌کند، بلکه توانايي اجراي دستورات صوتي کاربر را نيز دارد.

اين چمدان در کنار همه‌ي اين‌ها توانايي شارژکردن دستگاه‌هايي از قبيل گوشي هوشمند يا تبلت را نيز دارد. هم‌چنين کاربر مي‌تواند با اتصال گوشي هوشمند به اين چمدان و به‌کار انداختن نرم‌افزار ردياب، در هرلحظه از مکان چمدانش باخبر شود. يعني اگر اين چمدان دزديده شود، بلافاصله قابل رديابي است.

 

دوچرخه شماره ۸۸۷

  • سكوت در اوج سر و صدا!

کاربراني که هميشه در سفرها به‌دنبال فضاي خصوصي خودشان و سکوت و آرامش هستند، مي‌توانند اين هدفون را با خودشان ببرند. اين هدفون در وهله‌ي اول طراحي شده تا گوش‌هاي کاربر را از شر صداهاي هواپيما در امان نگاه دارد؛ صداهايي مانند غرش موتور، گريه‌ي نوزادها يا گفت‌وگوي مسافرها.

با اين حال کساني که دسته‌جمعي به سفر مي‌روند و در ساعتي از روز لحظه‌اي دلشان آرامش مي‌خواهد، اين هدفون بايد حتماً از اصلي‌ترين چيزهاي همراه سفر باشد.

 

دوچرخه شماره ۸۸۷

  • شارژ اضافي؟ حتماً!

اين‌روزها تلفن‌همراه يا تبلت از ملزومات سفر به‌شمار مي‌آيند و ضمن سرگرم‌كردن كاربر، مي‌توانند دسترسي او را به انواع اطلاعات مورد نياز نيز فراهم كنند. اما درست در لحظه‌اي که کاربر درحال لذت‌بردن و استفاده از اين وسيله‌هاست، علامت قرمز هشدار براي شارژ ظاهر مي‌شود.

بيش‌تر شارژرهاي همراه يا همان پاوربانک‌ها، کيفيت مناسبي ندارند و ممکن است به دستگاه آسيب بزنند. اما اين شارژر همراه، با ظاهر چمداني‌شکلش، به‌تازگي توانسته در اين بازار يکه‌تازي کند و به کاربران در حال سفر، قول داده است که لذت سرگرمي با گوشي هوشمند يا تبلت را هرگز زايل نکند!

 

دوچرخه شماره ۸۸۷

  • محافظ ضدآب!

کاربراني که در طول سفر، به‌خصوص سفر دريايي و تفريح‌هاي آبي هم نمي‌توانند از گوشي هوشمندشان يک لحظه دل بکنند، بايد حتماً چنين محافظي براي گوشي‌شان داشته باشند. اين محافظ، هم ضدضربه است و هم ضد آب.

اين روزها که کاربران شبکه‌هاي اجتماعي عادت پيدا کرده‌اند از هر لحظه‌اي از زندگي‌شان فيلم يا عکس روي شبکه‌هاي اجتماعي بفرستند، چنين ابزارک‌هايي بسيار محبوب شده است. اين محافظ در حالي که از نفوذ آب به داخل جلوگيري مي‌کند، به کاربر اجازه مي‌دهد تا با گوشي همراهش کار کند.

 

دوچرخه شماره ۸۸۷

  • با خورشيد شارژ كن!

در سفرهاي ماجراجويانه، نبود منبعي براي شارژ دستگاه‌هاي هوشمند کاربر از قبيل گوشي، تبلت، يا دوربين، يک مشکل بزرگ است. اما اين شارژر خورشيدي دقيقاً براي رفع همين مشکل ساخته شده است.

علاوه بر ماجراجويان، کاربراني که به مکان‌هاي آفتابي مي‌روند و دوست محيط‌زيست نيز هستند، مي‌توانند در طول لذت‌بردن از آفتاب، دستگاه‌هايشان را هم شارژ کنند.

کد خبر 378708

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha