جمعه ۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

سپنتا سلیمی: زندگی در این دنیا با این خبرهای ناگوار شاید بیش از هرچیز فعالان عرصه‌ی فناوری را به تلاش واداشته است. چاره‌ی دیگری نیست.

دوچرخه شماره ۸۴۲

ای کاش هزینه و انرژی و زحمتی که صرف فناوری‌های امنیتی می‌شود روزی صرف فناوری‌های بهداشتی یا حتی تفریحی بشود. با این حال تا آن روز ما انسان‌ها مجبوریم بیش‌تر از خودمان مراقبت کنیم و در این عرصه شاید نگاهی به آخرین فناوری‌های امنیتی، خالی از لطف نباشد.

 

دوچرخه شماره ۸۴۲

 

  • حرفه‌اي اما در جيب!

به نظر خيلي‌ها، داشتن یک دوربین با كيفيت برای ثبت وقایعی که همیشه در کمین انسان‌هاست لازم است. اين، شاید تا دیروز یک آرزو بود و این دوربین‌ها فقط مخصوص حرفه‌ای‌ها بودند.

چون هم قيمت آن‌ها گران بود، هم وزنشان زياد و هم پر از تجهیزات بودند. اما این ابزارک گرد و کوچک که اندازه‌ی یک جاسوییچی است، می‌تواند تلفن‌همراه کاربر را به یک دوربین حرفه‌ای تبدیل کند و آن آرزوي ديرين را تحقق ببخشد.

فقط کافی است این لنز فوق پیشرفته را به تلفن‌همراهتان بچسبانید و در هرلحظه وقایع سر راهتان را مثل یک فیلم‌بردار حرفه‌ای ثبت کنید.

اگر هنگام ارتکاب جرم، عکس دقیق‌ خلافكارها در دوربین‌های حرفه‌ای ثبت شود، بيش‌تر آن‌ها به‌راحتی به دام می‌افتند. بنابراین اگر از دور شاهد یک عمل خلاف بودید، با اطمینان و از جای امن می‌توانید چهره‌ی خلافکار را با این دوربین همراه ثبت کنید.

 

دوچرخه شماره ۸۴۲

دوچرخه شماره ۸۴۲

 

  • كيف ضدسرقت!

این قوی‌ترین کیف دنیاست، اما در ظاهر مثل یک کوله‌پشتی ساده است! کاربر می‌تواند باارزش‌ترین وسایلش را در این کیف بگذارد، چون این کوله مثل یک گاوصندوق مقاوم است.

تمام اجزای به‌کار رفته در این کوله در برابر برش و پارگی مقاوم هستند. این کوله می‌تواند به پایه‌ی یک میز در رستوران قفل شود و کاربر خیالش از بابت آن راحت باشد.

چون نه قفلش قابل شکستن است و نه بندش قابل پاره‌شدن. از طرفی با این که این کیف از موادی بسیار مقاوم ساخته شده است، اما وزن زيادی ندارد.

 

دوچرخه شماره ۸۴۲

 

  • دوربين 360 درجه!

یکی از آخرین مدل‌های دوربین‌های امنیتی است. به راحتی به هوشمندهای همراه کاربر (موبایل، تبلت و...) متصل می‌شود و کاربر می‌تواند با نصب آن در جایی که می‌خواهد و کنترل آن از طریق دستگاه‌های هوشمند شخصی‌اش، ‌امكان دید 360 درجه‌اي را از محیط داشته باشد.

نیروهای امنیتی با کمک این دوربین، بدون این‌که جان افرادشان را برای حضور در محل به خطر بیندازند، می‌توانند یک دید عالی و بدون نقص از سوژه داشته باشند.

 

دوچرخه شماره ۸۴۲

 

  • كوله نجات!

باز هم یک کیف؛ اما هم نجات‌بخش و هم امانتدار عالی. کاربر می‌تواند وسایلش را در این کوله‌ی جادار بیندازد و در صورتی که به آب افتاد خیالش از بابت وسایلش راحت باشد.

این کیف در برابر آب غیرقابل نفوذ است و در صورتی که کاربر شنا بلد نباشد، می‌تواند با باد کردن آن، کوله را تبدیل به یک تیوب نجات کند.

 

دوچرخه شماره ۸۴۲

 

  • او را پيـدا كـن!

این ابزارک کوچک که به راحتی در جیب جا می‌شود، کار بزرگی انجام می‌دهد: این ابزارک هرجا که باشد می‌تواند موقعیت جغرافیایی‌اش را برای کاربر مخابره کند. قرار است از یک منطقه‌ی پرخطر عبور کني؟ یا نه، یک کیف پر از پول از بانک تحویل بگیري؟

شاید هم فقط قرار است این وسیله را در جیب برادر کوچکت بگذاری و با خیال راحت با او به یک بازار شلوغ بروی تا اگر لحظه‌ای دستت را رها کرد بتوانی سریع پیدایش کنی. در دنیای عجیب و شلوغ این‌روزها، این ابزارک می‌تواند امنیت کاربران را تاحدود زیادی حفظ کند.

کد خبر 343900

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha