سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
۰ نفر

پگاه شفتی: خیلی هم بد نیست اگر خانه‌ی ما پر از ابزارک‌های دوست‌داشتنی و سرگرم‌کننده باشد.

دوچرخه شماره ۸۲۹

به‌زودي تابستان هم فرا مي‌رسد؛ روزهاي بلند و طولاني. خب اين‌طور وقت‌هاست كه فناوري تبديل به سرگرمي مي‌شود و كاربران را حسابي خانه‌نشين مي‌كند.

ابزارك‌هايي كه مي‌توانند هر‌كاربري را روبه‌روي تلويزيون يا هرجاي ديگري در خانه سرگرم كنند و خانه را از سستي و رخوت درآورند.

شايد به‌زودي پاي اين وسايل به زندگي ما يا افراد دوروبر ما هم باز شود.

 

دوچرخه شماره ۸۲۹

 

  • سينماي چهار بعدي در خانه

در نگاه اول يك مبل راحتي است. اتفاقاً خيلي هم راحت است البته تا زماني كه تلويزيون فيلم خيلي پرهيجاني نشان ندهد.

اين مبل، طراحي يك شركت فرانسوي است و يكي از تازه‌ترين محصولات سرگرمي در پيوند با دنياي فناوري. كاربر روي آن مي‌نشيند و فيلم مي‌بيند يا بازي مي‌كند.

مبل با توجه به كدهاي دستوري كه از تلويزيون دريافت مي‌كند، شروع به حركت و ارتعاش مي‌كند؛ چيزي شبيه به همان سينماهاي چهاربعدي پارك‌ها. فقط كافي‌ است مبل خودش را از طريق ارتباط بدون سيم به تلويزيون متصل كند.

 

دوچرخه شماره ۸۲۹

 

  • هدفون چهارنفره

يك دستگاه مركزي دارد و چهار دايره‌ي كوچك سكه‌مانند؛ به هركدام از اين دايره‌ها يك هدفون متصل مي‌شود و با كيفيتي بي‌نظير مي‌تواند موسيقي پخش كند.

اين هدفون چهارنفره مي‌تواند از راه بلوتوث خودش را به هردستگاهي كه لازم بداند متصل كند. تلويزيون، راديو، مودم و... مخصوص كاربراني كه با صداي فيلم يا بازي‌هاي ويديويي‌شان آرامش خانه را برهم مي‌زنند!

 

دوچرخه شماره ۸۲۹

 

  • تيوب سينما

خانه را تبديل به سينماي خانگي كنيد با كيفيت اچ‌دي و «4كي» (4k)، آن هم فقط با يك پروژكتور استوانه‌اي. پروژكتور «جي‌ام‌گو» (JMgo) آمده تا نسل جديدي از ويدئوپروژكتورها را ارائه بدهد.

اين استوانه مي‌تواند خودش را به گوشي هوشمند و بسياري از دستگاه‌هاي ديگر متصل كند، اما اين همه‌چيز نيست. يك كنترل از راه دور ظريف و يك عينك مخصوص تصاوير سه‌بعدي هم از ديگر ملحقات اين دستگاه است كه مي‌تواند يك اتاق نشيمن معمولي را تبديل به يك سينماي هيجان‌انگيز كند.

 

دوچرخه شماره ۸۲۹

 

  • موسيقي و باز هم موسيقي

در هواي بهاري خيلي مي‌چسبد، نه؟ موسيقي را مي‌گويم. اما اين آمپلي‌فاير مدرن مي‌تواند لذت آن را چند برابر كند. به‌خصوص اگر بدون نياز به سيم و با اتصال بلوتوث بتواند موزيك پخش كند.

اين آمپلي‌فاير با صدايي رسا، بدون قطع و وصل و البته بدون نياز به سيم مي‌تواند آواهاي مورد نظر كاربر را مستقيم از روي گوشي هوشمند يا تبلت دريافت و پخش كند.

 

دوچرخه شماره ۸۲۹

 

  • اسكن سه بعدي

اسكنرها تابه‌حال تغييرات زيادي كرده اند. قبلاً فقط در محيط‌هاي كاري حضور داشتند و حالا همه‌جا هستند، حتي متصل به يك گوشي هوشمند. اسكنر «ائوراي سه‌بعدي» (eora 3D) مي‌تواند از تمام سوژه‌هاي اطراف كاربر با كيفيتي شايد بالاتر از دستگاه‌هاي همسان، تصويرهاي سه‌بعدي تهيه كند.

يك نرم‌افزار و يك استوانه داراي نور ليزر براي اسكن‌كردن، اين وظيفه را در عرض چند ثانيه انجام مي‌دهد. اسكنرهاي سه‌بعدي بسيار گرانند و اين استوانه‌ي كوچك آمده تا دنياي اين نوع اسكنرها را زير و رو كند.

کد خبر 333622

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha