همشهری آنلاین: در مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد المپیک نظامیان جهان در کره جنوبی، میثم حیدری در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال نقره رسید و رضا اطری و عزت‌اله اکبری در اوزان ۵۷ و ۷۴ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

Cism ۲۰۱۵ Logo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه 10 بر 0 مکس نوری از آمریکا را شکست داد و در دور بعد 3 بر 2 از سد توسوگباتار دامدین بازار از مغولستان گذشت، اما در نیمه نهایی 4 بر 2 مغلوب کیم جین چئول از کره جنوبی شد و به دیدار رده‌بندی رفت. اطری در این دیدار با نتیجه 5 بر 2 گور گریگوریان از ارمنستان را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در وزن 65 کیلوگرم میثم حیدری در دور نخست با نتیجه 10 بر 0 ریوازی جانیدزه از گرجستان را شکست داد و در دور بعد با نتیجه 5 بر 4 از سد باتماگنای باتچولون از مغولستان گذشت و با پیروزی 9 بر 4 مقابل عظمت شاگاپولی از قزاقستان در مرحله نیمه نهایی، به دیدار فینال راه یافت. حیدری در این دیدار به مصاف ماگومد قربان‌علیف از روسیه رفت و با نتیجه 10 بر 0 مغلوب شده و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن 74 کیلوگرم عزت‌اله اکبری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر 1 اولگ زاخاریویچ از اوکراین را مغلوب کرد و در دور بعد نیز با نتیجه 11 بر 0 گئورگیوس پریولاراکیس از یونان را مغلوب کرد، اما در نیمه نهایی 9 بر 4 مقابل ختیگ سابولوف از روسیه شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. اکبری در این دیدار با نتیجه 7 بر 2 مقابل کریستین برژونوفسکی از لهستان به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 97 کیلوگرم نیز اباذر اسلامی در دور نخست با نتیجه 16 بر 5 مزا اندهیر از آمریکا را شکست داد، اما در دور بعد مقابل پاولو اولنیک از اوکراین با نتیجه 12 بر 1 شکست خورد و با توجه به شکست این اوکراینی در دور بعد، اسلامی حذف شد.

 

اسامی نفرات برتر چهار وزن نخست به شرح زیر است:

 

57 کیلوگرم: 1- کیم جین چئول (کره جنوبی) 2- ولادمیر کودرین (قزاقستان) 3- رضا اطری (ایران) و مانگال کادیان (هند)


65 کیلوگرم: 1- ماگومد قربان علی‌اف (روسیه) 2- میثم حیدری (ایران) 3- آقاحسین مصطفی‌یف (آذربایجان) و عظمت شاگاپولی


74 کیلوگرم: 1- ختیگ سابولوف (روسیه) 2- گئورگ هارت (آلمان) 3- عزت‌اله اکبری (ایران) و گالیمجان یوسف‌اف (قزاقستان)


96 کیلوگرم: 1- حاجی مراد گاتسالوف (روسیه) 2- خودربولگا دورجخاند (مغولستان) 3- پاولو اولنیک (اوکراین) و ایوان یانکوفسکی (بلاروس)

 

کد خبر 309711

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha