همشهری‌آنلاین: انتشارات این مرکز در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با ۱۲۵ اثر حضور دارد. علاوه بر این، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، در دو بخش عکس و اسناد نمایشگاه نیز شرکت کرده است.

مرکز اسناد دفاع مقدس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایبنا مدیر روابط عمومی انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با بیان این‌که کتاب‌های انتشارات «صفحه جدید» هم در غرفه انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس عرضه می‌شود، افزود: مجلدهای 22 و 23 از مجموعه روزشمار این مرکز، با نام‌های «عملیات محرم» و «والفجر مقدماتی» برای نخستین‌بار در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس عرضه می‌شوند و پس از این نمایشگاه در آئینی رونمایی خواهند شد.

سوری درباره ویژه‌برنامه‌های این مرکز در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس توضیح داد: کتاب‌های «اطلس خوزستان»، «فرماندهان صدام»، «همسفر»، «جنگ ایران و عراق و نظریه جنگ عادلانه» هشتم مهرماه 93 از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 در سالن اجتماعات نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور دکتر حسین اردستانی، رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، راویان، نویسندگان آثار و سردار سرتیپ پاسدار «احمد غلامپور» فرمانده قررگاه کربلا در دوران دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

مدیر روابط‌ عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در این‌باره افزود: همچنین نهم مهرماه 1393 از ساعت 16 تا 18 و 30 دقیقه کتاب «تجزیه تحلیل استراتژی نطامی عراق در جنگ با جمهوری اسلامی ایران» نوشته فرهاد درویشی با حضور محمد دردیان و علی اسحاقی، اردستانی راویان و نویسنده اثر نقد می‌شود.

غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، ابتدای سالن ناشران «پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و تقریظ‌های مقام معظم رهبری» که از سوم مهرماه جاری در باغ‌موزه دفاع مقدس برپاست، قرار دارد.

کد خبر 273262

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha