یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: بیماری استاد محمدرضا لطفی،یکی از همراهان و یاران دیرین او را واداشت که یادداشتی بنویسد و از مشتاقان دیدار این چهره‌‌ نامی عرصه موسیقی بخواهد اندکی صبوری بورزند.

به گزارش مهر در یادداشت حسین علیزاده آمده است:

همراهان، همدلان، حامیان و دوستداران هنر موسیقى ایران زمین، دیر زمانى است که نغمه‌ها حکایت از عشق و دلدادگى شما دارند. هر نغمه حکایت رنج‌ها و شادی‌هاى مردمى است که همواره عشق را سر لوحه زندگى خود قرار داده اند.

این روزها هنرمندان و دوستداران هنر موسیقى ایام سختى را سپرى می کنند. نغمه‌سراى بزرگ، استاد محمدرضا لطفى در بستر بیماریست و به شوق دیدار شما بر بیمارى خود غلبه می کند. در این ایام بسیارى از دلسوزان و علاقمندان شوق دیدار داشته و با پى گیرى و مراجعه به بیمارستان‌ها موفق به دیدار ایشان نشده‌اند.

اینجانب از طرف دوست و همکار دیرین محمدرضا لطفى خواهشمند است با صبورى، فرصت و آرامش بیشترى را فراهم کنیم تا بهبودى ایشان تسریع بیشترى پیدا کند.

من در دیدار و ملاقات با ایشان هنگامى که از عشق وشوق شما گفتم، امید در چشمانش متبلور شد و در تمام لحظات نام شما را بر زبان داشت.

در حال حاضر خوشبختانه حال جسمى و روحى ایشان رو به بهبود است و به محض آمادگى قرار ملاقات از طرف همسر و خانواده ایشان اعلام خواهد شد. در ضمن براى اطلاع دوستداران و علاقمندان هر هفته شرایط و احوالات استاد محمدرضا لطفى زیر نظر تیم پزشکان به اطلاع عموم خواهد رسید.

به امید بهبودى کامل هنرمند و استاد بزرگ محمدرضا لطفى

کد خبر 256689
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز