شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: محمدرضا لطفی ،آهنگساز و ردیف‌دان و نوازنده شهیر که به جهت عمل جراحی در سویس تور کنسرت آمریکای خود را لغو کرده بود، اینک در بیمارستان بستری است و برای بهبود اوضاع جسمی‌اش در استراحت مطلق به سر می‌برد.

به گزارش همشهری‌آنلاین موسسه فرهنگی و هنری «آوای شیدا» با انتشار متنی، ضمن تشکر از همه اهالی موسیقی و دوستداران استاد ، به تشریح اوضاع جسمی وی پرداخته و نوشته است:

«بدین وسیله به اطلاع می رساند استاد محمدرضا لطفی که در بهار سال جاری در حین برگزاری کنسرت در یکی از شهرهای ایران طی حادثه‌ای از ناحیه کمر و ستون فقرات دچار آسیب شدند، پس از برگزاری تور کنسرت اروپایی در شهرهای مختلف کشورهای سوئد، بلژیک و سوئیس به اتفاق هنرمند گرامی محمد قوی حلم، به علت شدت یافتن درد کمر مجبور به لغو تور کنسرت خود در شهرهای مختلف آمریکا گشته و نهایتا در کشور سوئیس تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

بر اساس نوشته سایت یادشده لطفی، چند روز پیش پس از مراجعت به ایران جهت استراحت و ادامه مداوا در بیمارستان بستری شده و بنا به تشخیص و صلاحدید تیم پزشکی معالج ایشان تا زمان اطمینان از سلامت سایر نقاط ستون فقرات در استراحت مطلق می‌باشند.

بدین وسیله با تشکر قلبی از همه عزیزانی که پس از اطلاع از بستری شدن ایشان لطف و قدم رنجه نموده و به عیادت آمده‌ و متاسفانه موفق به دیدار ایشان نشده‌اند، بالاخص سروران گرامی اعضاء محترم هیئت مدیره‌خانه موسیقی، صمیمانه پوزش می‌خواهیم. امید است تحت نظارت پزشکان متخصص و دلسوز و کادر پرمهر بیمارستان، حال ایشان رو به بهبود نهاده و استراحت مطلق مرتفع گردد تا دل استاد به دیدار دوستان و همکاران شاد گردد. در این راه نیازمند دعای خیر مردم عزیز، علاقمندان و عاشقان موسیقی، هنر و فرهنگ این مرز و بوم هستیم.»

کد خبر 253119
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز