همشهری‌آنلاین: رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: در چهارمین دوره برپایی هزار نمایشگاه کتاب در هزار نقطه کشور حدود 270 عنوان کتاب ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، سردار احمد حق طلب در حاشیه مراسم افتتاح چهارمین دوره برپایی هزار نمایشگاه کتاب در هزار نقطه کشور بعد از نماز جمعه تهران گفت: این نمایشگاه برای چهارمین سال متوالی برپا می‌شود که ما در این دوره سه موضوع را در نظر گرفتیم، یکی انتخاب کتاب‌های خوب برای مردم، دیگری قیمت مناسب و ارزان و در نهایت دسترسی راحت مردم به کتاب.

وی افزود با اشاره به اینکه این کتابها50 درصد تخفیف دارد اضافه کرد: کتاب های که بیشترین نوبت چاپ را دارند و در نمایشگاه‌های قبلی مورد توجه مردم قرار گرفته بودند، انتخاب کردیم تا کتاب‌های بهتر و فاخرتری در اختیار مردم قرار بدهیم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج گفت: در این نمایشگاه حدود 270 عنوان کتاب ارائه می شود که از این تعداد 230 عنوان به طور مشخص با موضوع دفاع مقدس و40 عنوان دیگر نیز درباره مباحث جنگ نرم ، بیداری اسلامی در منطقه و مبارزات مردم مسلمان فلسطین است.

وی افزود: این نمایشگاه امروز به صورت نمادین افتتاح شد و از فردا تا 6 آذر در هزار نقطه کشور فعالیت خود را شروع می کند.
وی اضافه کرد: امیداوریم حضور و استقبال جوانان ما را ترغیب و تشویق به افزایش تعداد نمایشگاهها کند.
سردار حق طلب گفت: محلی که برای برپایی این هزار نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در نظر گرفته ایم مساجد، پایگاههای بسیج ، مدارس و دانشگاهها هستند که این هزار نمایشگاه در هزار نقطه از 31 استان کشور و متناسب با جمعیت و تراکم جمعیت برگزار می‌شود.

مراسم افتتاح چهارمین دوره برپایی هزار نمایشگاه کتاب در هزار نقطه کشور بعد از نماز جمعه این هفته تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه تهران برگزار شد.

کد خبر 191451
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز