همشهری‌آنلاین: مسئولان باغ کتاب از آمادگی برای برگزاری دور بیست و ششم نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر دادند،اما دست‌اندرکاران ارشاد مصوب‌ کردند که نمایشگاه سال آینده هم در مصلای تهران و در فاصله زمانی11 تا 21اردیبهشت برگزار شود.

به گزارش مهر با مصوبه شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب، زمان برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران، 11 تا 21 اردیبهشت سال 92 اعلام شد.

در این جلسه که صبح دوشنبه 11 دی‌ماه با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اسماعیلی رییس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و اعضای این شورا در دفتر وزیر برگزار شد، زمان برگزاری این نمایشگاه از 11 تا 21 اردیبهشت ماه سال 1391 مصوب و اعلام شد.

طبق مصوبه شورای سیاستگذاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراسم افتتاحیه این دوره از نمایشگاه عصر روز 10 اردیبهشت ماه سال 1392 در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) و 11 تا 21 اردیبهشت ماه سال 1392 زمان برگزاری نمایشگاه اعلام شد.

 به گزارش همشهری‌آنلاین پیش از این علی‌اکبر اشعری،مدیر باغ کتاب تهران گفته بود باغ کتاب تهران تا پایان سال 91 به بهره‌برداری کامل می‌رسد و از ابتدای سال 92 آمادگی برگزای نمایشگاه‌های مختلف کتاب‌، از جمله نمایشگاه کتاب تهران را دارد.

کد خبر 196365
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز