دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش «ملاقات» به نویسندگی «اریک امانوئل اشمیت» و ترجمه امید راضی به کارگردانی شهاب حسینی و احمد ساعتچیان از دوم مهرماه ساعت 20 به روی صحنه سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران می‌رود.

به گزارش همشهری آنلاین، نمایش «ملاقات» داستان فردی را روایت می‌کند که در روزهای آغازین جنگ جهانی دوم نزد روانشناس می‌رود و ... .

در این نمایش مهدی حسینی بجستانی در نقش افسر گشتاپو، فرانک حیدریان در نقش آنا فروید، احمد ساعتچیان در نقش زیگموند فروید و شهاب حسینی در نقش غریبه داستان به روی صحنه می‌روند.

محمود اکبرشاهی مدیر تولید «ملاقات» است و فاطمه عرب کرمانی دستیار اول کارگردان، پدرام تنعمی طراحی پوستر و بروشور‌،علیرضا ساعتچیان آهنگسازی و منوچهر شجاع طراحی صحنه این اثر را برعهده دارند.

اریک امانوئل اشمیت نویسنده، نمایش‌نامه‌نویس و فیلسوف فرانسوی است.

نوشته‌های او به ۴۳ زبان دنیا منتشر شده و نمایشنامه‌های او در بیش از ۵۰ کشور روی صحنه رفته‌ است.

چندین جایزه تئاتر مولیر فرانسه، جایزه بهترین مجموعه داستان گنکور، جایزه آکادمی بالزاک همراه بسیاری از جوایز فرانسوی و خارجی از جوایز اهداشده به اشمیت است.

نمایشنامه‌هایی از او نظیر «خرده جنایت‌های زناشویی» و «مهمانسرای دو دنیا» و آثاری از مجموعه داستان «گل‌های معرفت» مانند «میلارپا»، «ابراهیم آقا و گل‌های قرآن»، «اسکار و خانم صورتی» و «سوموکاری که نمی‌توانست تنومند شود» همراه چندین رمان دیگر به فارسی ترجمه شده‌اند.

نمایش «ملاقات» دومین تجربه مشترک حسینی و ساعتچیان است آنها پیش از این هم در نمایش «کرگدن» فرهاد آئیش به عنوان بازیگر با هم همکاری داشتند.

نمایش «ملاقات» تا 5 آبان ماه همه روزه ساعت 20 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

کد خبر 184801

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز