همشهری آنلاین: در حضور مقامات اول سفارت‌های ایتالیا و اسپانیا و جمعی از مسئولان، هنرمندان، عکاسان و اصحاب رسانه، زنگ افتتاح نمایش ایتالیایی «لو» توسط هما روستا نواخته شد.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، در ابتدای مراسم افتتاح نمایش «لو» که در حضور مقامات اول سفارت‌های ایتالیا و اسپانیا و جمعی از مسئولان، هنرمندان، عکاسان و اصحاب رسانه در سالن انتظار مجموعه تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد، مجید سرسنگی مدیر مجموعه تماشاخانه ایرانشهر و خانه هنرمندان ایران ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران گفت: خوشحالم وعده‌ای که یک سال پیش در خصوص ایجاد امکانات برای اجرای عموم گروه‌های خارجی در ایران داده‌بودیم، به تحقق پیوست.

وی ادامه داد: دیدن نمایش‌های خارجی در کنار نمایش‌های ایرانی علاوه‌بر تبادل تجربه و اطاعات می‌تواند تصویر درستی از فرهنگ کشورها را به مردم و مخاطبان منتقل کند.

امیدوارم مسئولان تئاتری کشور با حمایت جدی‌تر از این رویداد فرهنگی، به توسعه تئاتر در کشور کمک کنند.

در ادامه «کلودیا سوراچه» کارگردان نمایش‌های لو و 3(a+b) گفت: من به عنوان مدیر کمپانی «موتا ایماگو» و کارگردان این دو نمایش از تشریف فرمایی شما برای دیدن نمایش‌مان خوشحالم.

از اینکه در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر حضور دارم خیالم راحت است و چندان نمی‌توانم عقایدم را در این لحظه بیان کنم چون با دیدن اجرا است که شما با نظرات من آشنا خواهید شد.

سپس صدرا شریعت‌مداری مدیر بخش بازاریابی شرکت کاسپین مد که حامی این نمایش نیز است، با آرزوی روزهای موفق و پربار برای تئاتر ایران گفت: حمایت از هنر ایران افتخار ما است و امیدوارم تلاش ما انگیزه‌ای باشد برای دیگر همکارانمان که از این هنر خاص، مردمی و ارزشمند حمایت کنند.

در این مراسم که در آن نمایش لو دوبار و در ساعت‌های 22 و 23 اجرا شد، مقامات نخست سفارت‌های ایتالیا و اسپانیا به همراه خانواده‌هایشان، رضا کیانیان، قطب‌الدین صادقی، رضا میرکریمی، مجید سرسنگی، بهروز افخمی، ستاره اسکندری، حبیب رضایی، جواد افشین‌نژاد، افسانه ماهیان، پیمان معادی، همایون غنی‌زاده، امیرحسین حریری، امیر جعفری، ریما رامین‌فر، سیامک زمردی مطلق، اشکان خطیبی، مائده طهماسبی، عباس اقسامی، علیرضا نوری، بهناز جعفری، شبنم فرشادجو، افشین هاشمی، فرشته صدرعرفایی، احسان علی‌خانی، یارتا یاران، سیما تیرانداز، فریندخت عابدین نژاد، اصغر همت، زهیر یاری، رضا صمدپور، جواد یحیوی، آزاده صمدی، بهروز حسینی، خسرو احمدی، سروش صحت، شبنم مقدمی، هادی کاظمی، هوتن شکیبا، مجید صالحی، کامران تفتی، آیدین الفت، سینا کرمی، وحید لک، مرجان شیرمحمدی، اشکان جنابی، رضا فیاضی، حمیدرضا افشار، آرزو افشار، قاسم زارع، علیرضا محمدی، علی نرگس‌نژاد، محمد ساربان، جواد مولانیا، محمد قدس و جمعی از عکاسان و اصحاب رسانه حضور داشتند.

نمایش لو دوشنبه 27 شهریورماه در دو سانس 19 و 21 روی صحنه می‌رود و از سه‌شنبه 28 شهریورماه لو ساعت 19 و 3(a+b) ساعت 21 اجرا می‌شود.

این دو نمایش تا 4 مهر اجرا دارد.

علاقمندان برای خرید بلیت‌ می‌توانند به آدرس اینترنتی www.tiwall.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های 09374672641 و 09387302707 تماس بگیرند.

 

کد خبر 184768

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز