همشهری آنلاین- ندا شریف: امروزه سینک‌های آشپزخانه شکل‌های مختلف و متنوعی پیدا کرده‌اند. از تک لگنه گرفته تا دو و سه لگنه. در جاهایی که شستشوی ظروفی مانند تابه، قابلمه و ظرف‌های حجیم، زیاد انجام می‌شود، سینک‌های عمیق‌ مناسب‌ترند

معمولا جنس سینک‌های آشپزخانه استیل ضد زنگ است که از 100 سال پیش به دلیل مقاوت آن در برابر پوسیدگی و زنگ‌زدگی مورد استفاده قرار گرفته است.

هنگام خرید سینک ضمن توجه به رنگ و مدل آن، چیزی که بیش از هر چیز باید به آن توجه کنید انتخاب سینکی است که نیاز شما را کاملا تامین کند. مثلا اگر از ماشین‌ظرفشویی استفاده می‌کنید می‌توانید سینک تک لگنه را انتخاب کنید و اگر شستشوی ظروف با دست را ترجیح می‌دهید، به دنبال سینک‌های دو و سه لگنه باشید.

در تصاویر فوق با مدل‌های مختلف سینک آشنا می‌شوید. با بسیاری از آن‌ها دیگر نیازی به استفاده مجزا از آب‌چکان یا سبد ظرفشویی برای قرار دادن ظرف‌ها نیست. بعضی دیگر طوری طراحی شده‌اند که روی سینک با یک دگمه و با درپوشی از جنس سینک بسته شده و امکان استفاده از فضای بیش‌تر فراهم می‌شود.

سینک را با توجه به فرم و اندازه سرویس بهداشتی، رنگ، جنس و مدل سایر وسایل انتخاب کنید.

می‌توانید از نوع کابینت‌دار برای قرار دادن مواد شوینده استفاده کنید و در فضای موجود صرفه‌جویی نمایید. در بعضی از مدل‌های جدید نیاز به جاحوله‌ای مجزا نیست.

سفید یا رنگی، سرامیک یا شیشه‌ای، ساده یا طرح‌دار، گرد یا مدل‌دار، شیب‌دار، موج‌دار، مشبک و غیره همه به انتخاب و سلیقه شما بستگی دارد. برای راحت‌تر انتخاب کردن از مدل‌های پیشنهادی فوق کمک بگیرید.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۶