گروه حوادث: عاملان قتل قوی‌ترین مرد ایران و جهان،3 پسر جوان بودند که در کمتر از 24 ساعت از سوی پلیس دستگیر شدند.

متهمان

نیمه‌شب شنبه گذشته، درگیری سرنشینان یک خودروی پراید با روح‌الله داداشی، قهرمان مسابقات قوی‌ترین مردان ایران و جهان، جنایت هولناکی را رقم زد که قربانی آن کسی نبود جز جوان ورزشکار.
ماجرای این درگیری از دقایقی قبل از آن کلید خورده بود. وقتی آیینه خودروی قوی‌ترین مرد ایران هنگام عبور از خیابان گلشهر کرج، با آیینه خودروی پراید مشکی‌رنگی برخورد کرد. به‌دنبال این برخورد، قوی‌ترین مرد ایران به تصور اینکه اتفاق خاصی رخ نداده به راهش ادامه داد غافل از اینکه 3 سرنشین پراید در تعقیب او بودند تا هرطوری شده انتقام این برخورد را بگیرند.

لحظاتی بعد وقتی خودروی پراید در نزدیکی خودروی روح‌الله داداشی قرار گرفت و پسران جوان شروع به فحاشی به قوی‌ترین مرد ایران کردند، او از ماشین پیاده شد تا به ماجرا خاتمه دهد اما فحاشی‌های سرنشینان پراید تمامی نداشت. قوی‌ترین مرد ایران قصد داشت آنها را آرام کند اما در همین هنگام بین او و سرنشینان پراید درگیری به‌وجود آمد و یکی از پسران جوان بعد از نزدیک شدن به جوان ورزشکار با چاقوی تیز و برنده‌ای که در دست داشت، چند ضربه به گلو و سینه وی وارد کرد.

درحالی‌که جوان ورزشکار به‌شدت مجروح شده بود، پسر جنایتکار و همدستانش سوار خودروی پراید شدند و پا به فرار گذاشتند و پیکر نیمه‌جان روح‌الله داداشی توسط مردی که همراه او بود به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال یافت. از همان زمان تلاش پزشکان برای نجات قوی‌ترین مرد ایران آغاز شد اما او به‌علت شدت جراحات وارده و پاره شدن شریان‌های حیاتی‌اش، روی تخت بیمارستان جان باخت و از همان زمان تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سرنشینان خودروی پراید شروع شد.

یک سرنخ

از آنجا که جوان همراه روح‌الله داداشی توانسته بود شماره پلاک خودروی متهمان را یادداشت کند، تحقیقات برای دستگیری آنها شروع شد. ماموران با بررسی‌های گسترده مالک خودرو را شناسایی کردند و راهی محل زندگی او شدند. با سرنخ‌هایی که از این مرد به‌دست آمد، محل زندگی 2 نفر از سرنشینان پراید که در صحنه درگیری حضور داشتند در شاهین‌ویلای کرج شناسایی شد و آنها در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند. متهمان بعد از انتقال به اداره پلیس مدعی شدند که عامل این جنایت یکی دیگر از دوستانشان بوده که درحال حاضر فراری است.

نقشه ناکام فرار

با اطلاعات به دست آمده از 2متهم دستگیرشده، تحقیقات برای دستگیری ضارب اصلی ادامه یافت. ماموران راهی محل زندگی او شدند اما پسر جوان که می‌دانست پلیس در تعقیب اوست آنجا را ترک کرده و بدون برجا گذاشتن ردی از خودش ناپدید شده بود. ماموران که حدس می‌زدند پسر جوان قصد دارد از شهر فرار کند، بررسی‌های خود را ادامه دادند و سرانجام موفق شدند او را که در حال خارج شدن از منطقه بود ردگیری کنند. به این ترتیب سومین متهم پرونده نیز صبح دیروز و قبل از اینکه بتواند نقشه فرار را عملی کند در یکی از خیابان‌های کرج دستگیر شد و بعد از انتقال به اداره پلیس، به قتل قوی‌ترین مرد ایران اعتراف کرد. سردار اکبرشاهی، رئیس پلیس استان تهران، با اشاره به اینکه هر سه متهم پرونده در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند، گفت: متهمان درحال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

وداع

براساس این گزارش، صبح دیروز مراسم تشییع پیکر روح‌الله داداشی با حضور بسیاری از مردم کرج برگزار شد و پیکر او در امامزاده محمد(ع) کرج به خاک سپرده شد.

کد خبر 140636
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز