شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: متهمی با کشتن یک نفر در شهرستان قدس متواری شده بود، در کمتر از دو ساعت پس از ارتکاب جنایت، توسط پلیس دستگیر شد.

متهم مجرم دستگیری

 به گزارش ایسنا، سرهنگ کربلایی‌زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی اعلام گزارش وقوع یک فقره نزاع و درگیری در ساعت 9:30 شب گذشته ( 31 تیر) به سامانه 110، ماموران انتظامی شهرستان قدس در محل حادثه حضور یافتند و پس از بررسی موضوع مشخص شد که در جریان این درگیری یک نفر کشته و متهم به قتل متواری شده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان قدس ادامه داد: در پی درگیری سه نفر در یکی از خیابان‌های شهرستان قدس یکی از افراد حاضر در نزاع با وارد کردن ضربه چاقو و مجروح کردن طرف دیگر از محل متواری می‌شود و فرد آسیب‌دیده توسط افرادی که شاهد حادثه بودند در راه انتقال به بیمارستان به علت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

 وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات نامحسوس و دریافت مشخصات متهم به قتل از طریق شخص سومی که در این درگیری حضور داشت، وارد عمل شدند و پس از شناسایی متهم دریافتند که وی در حال تردد در مسیر اتوبان تهران - کرج است.

 کربلایی‌زاده خاطرنشان کرد: مسیر اتوبان تهران - کرج تحت کنترل ماموران قرار گرفت و با شناسایی خودرو متهم مسیر فرار وی مسدود و با اقدام ماموران و در یک عملیات ضربتی متهم به قتل در کمتر از دو ساعت دستگیر و برای بازجویی‌های بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کد خبر 141059
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز