گروه حوادث: آلت قتاله‌ای که قوی‌ترین مرد ایران به وسیله آن کشته شد، یک چاقوی 25سانتی است و شایعات مربوط به معتاد یا مست بودن قاتل و همدستانش صحت ندارد.

دادشی

این جملات را سردار علیرضا اکبرشاهی، فرمانده انتظامی تهران و البرز در گفت‌وگو با تعدادی از خبرنگاران و در غیاب نمایندگان نشریات کثیرالانتشار عنوان کرد. وی افزود: ماموران کلانتری 39 گلشهر، پس از اطلاع از مرگ جوانی حدودا 30 ساله که مورد اصابت جسم برنده قرار گرفته است با حضور در بیمارستان دریافتند جوانی که به‌علت شدت ضربات وارده به ناحیه گردن، کتف راست و بازو، جان خود را از دست داده، «قوی‌ترین مرد ایران، روح‌الله داداشی» است.

به گفته فرمانده انتظامی استان تهران و البرز، ماموران از مشاهدات تنها شاهد عینی ماجرا که همراه مرحوم داداشی بود، دریافتند راننده خودروی سواری پراید در خیابان 45 متری گلشهر با انجام یک حرکت نامتعارف سبب برخورد خودرویش با خودروی «داداشی » می‌شود و درگیری با «داداشی» تنها یک اتفاق بوده و در اثر این برخورد و درگیری که در محل رخ می‌دهد، او مورد اصابت ضربه چاقوی سرنشینان پراید قرار می‌گیرد.

ایسنا در گزارش خود به نقل از اکبر شاهی ادامه می‌دهد:درحالی‌که تنها شاهد ماجرا فقط 3 رقم از شماره پلاک خودروی متهمان را در دست داشت، مأموران در تحقیقات گسترده خود، خودروی پراید ضاربان را شناسایی کردند. در ادامه تحقیقات، ماموران توانستند با استفاده از روش‌های فنی و پلیسی درکمتر از 15 ساعت از وقوع حادثه 2 نفر از سرنشینان پراید تیره رنگ را به اسامی «ناصر» و «علیرضا» دستگیر کنند. اکبر شاهی گفت: با دستگیری این دو متهم مشخص شد، ضارب اصلی که او هم «علیرضا» نام دارد، 18 ساله است و پس از وقوع قتل از خانه متواری شده و 2 نفر دستگیر شده همدستان او هستند. ماموران با احضار خانواده‌ متهمان، توانستند متهم اصلی را در میدان امام خمینی (ره) کرج و درحالی‌که قصد فرار داشت، شناسایی و قبل از متواری شدن، دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تهران و البرز گفت: کارد 25 سانتی که متهم اصلی پرونده، با آن داداشی را به قتل رسانده، با راهنمایی‌های «علیرضا» کشف و ضمیمه پرونده‌ شد. به گفته اکبرشاهی، متهم اصلی پرونده پس از حضور در پلیس آگاهی متوجه شد که روح‌الله داداشی، قوی‌ترین مرد ایران را با ضربات سلاح سرد کشته است.

همچنین به گزارش ایسنا دادستان کل کشور برای اطلاع از روند رسیدگی به پرونده قتل روح‌الله داداشی در دادسرای عمومی و انقلاب کرج حضور یافت و با متهمان جنایت گفت‌وگو کرد. محسنی اژه‌ای در جلسه‌ای مشترک با حضور دادستان کرج و بازپرس ویژه قتل دادسرا و رئیس دایره ویژه قتل اداره آگاهی، در جریان آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده قرار گرفت و در این جلسه، دادستان کرج، گزارش کاملی از چگونگی کشف، شناسایی و دستگیری متهمان و آخرین وضعیت پرونده را ارائه کرد.

کد خبر 140930

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز