جمعه ۱۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

گروه حوادث: با گذشت 2سال از زمان مرگ مشکوک جوان 18ساله‌ای که در محدوده تهرانپارس با ضربات متعدد سنگ از پا در آمده بود پلیس همچنان در تعقیب قاتل فراری است.

متهم

اسفند ماه سال 88 بود که خبر درگیری مرگبار خیابان گلبرگ به ماموران کلانتری 147 مخابره شد. بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری در محل حادثه حاضر شدند و با انتقال تنها مجروح حادثه به بیمارستان تحقیق برای شناسایی علت ماجرا را در دستور کار خود قرار دادند. تحقیقات برای بررسی علت درگیری ادامه داشت تا اینکه خبر رسید پسر جوان به‌علت شدت ضربه وارد شده به ناحیه گردن فوت کرده است. با تأیید خبر قتل بلافاصله موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی و پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و به دستور روشن، بازپرس شعبه سوم قتل، پرونده برای رسیدگی تخصصی در دستور کار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات نشان می‌داد مقتول به نام حامد دانشجوی ترم یک مهندسی است و در مسیر بازگشت از دانشگاه با یکی از هم‌دانشگاهی‌هایش درگیر شده و به قتل رسیده و قاتل بعد از ارتکاب جرم بلافاصله متواری شده است. بررسی‌ها برای شناسایی قاتل فراری به نام احسان با تحقیق از دوستان حامد آغاز شد. تحقیقات نشان می‌داد حامد در مسیر بازگشت از دانشگاه برای میانجیگری دعوای2همکلاسی‌اش وارد دعوای آنها شده است که در همین حین با برخورد سنگ به ناحیه گردن دچار خونریزی شد. شاهدان صحنه درگیری به کارآگاهان گفتند: در بین راه و در سه راه تهرانپارس بین احسان و یکی از بچه‌های دانشگاه که از صبح همان روز و در داخل کلاس با هم درگیر شده بودند، مجددا درگیری ایجاد شد و در این لحظه بود که حامد برای میانجیگری میان آنها دخالت کرد اما احسان ضربه مشتی به‌صورت حامد زده و به سمت او حمله‌ور شد.

حامد که در آن لحظه انتظار این نحوه برخورد را از سوی احسان نداشت تصمیم داشت تا خود را از درگیری خارج کند برای همین از نرده‌های کنار خیابان بالا رفت اما پای او در میان میله‌ها گرفتار شد و درحالی‌که تلاش می‌کرد تا پای خود را از داخل میله‌ها آزاد کند ناگهان احسان با برداشتن 2سنگ بزرگ به سمت او رفت و ضربه محکمی را به ناحیه گردن او وارد کرد که همین موضوع باعث بیهوش شدن حامد شد و احسان هم با مشاهده این صحنه، به سرعت از محل متواری شد. با شناسایی دقیق قاتل، کارآگاهان به تحقیقات خود در دانشگاه محل تحصیل و همچنین محل سکونت او در منطقه نارمک پرداخته اما طی این تحقیقات مشخص شد که متهم پس از مراجعه به منزل، با برداشتن وسایل و لوازم شخصی خود به‌سرعت متواری شده است.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر که متهم پرونده همچنان متواری است، گفت: با توجه به متواری شدن متهم از صحنه ارتکاب جنایت و در ادامه تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه یا محل‌های تردد احتمالی متهم، به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، دستور انتشار بدون پوشش تصویر چهره متهم صادر شده است، بنابراین از تمامی شهروندان که موفق به شناسایی متهم متواری شده‌اند درخواست می‌شود درصورت داشتن اطلاعات از مخفیگاه یا محل‌های تردد متهم بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس 51055428 در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

کد خبر 139776

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز