همشهری آنلاین: ششمین مرحله‌ تور دوچرخه‌سواری بین المللی اندونزی با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، این مرحله از تور با حضور 72 دوچرخه‌سوار به مسافت 164 کیلومتر در مسیر شهرهای مادیون به سورابایا برگزار شد که در پایان "ناگروهوکریسناتو" از اندونزی با زمان 3 ساعت و 47 دقیقه و 26 ثانیه قهرمان شد. "ینانته" از فیلیپین با 3 ثانیه اختلاف در جای دوم قرار گرفت. "بردلی هال " از استرالیا مکان سوم را به خود اختصاص داد.

مهدی سهرابی نزدیک‌ترین رکاب‌زن ایرانی به صدر جدول است که با 11 ثانیه اختلاف در مکان هشتم قرار گرفت. امیر زرگری از تیم دانشگاه آزاد در مکان چهاردهم ایستاد.
بدین ترتیب در پایان هفت مرحله برگزاری تور در بخش رده‌بندی مجموع انفرادی، مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 22 ساعت و 20 دقیقه و 48 ثانیه در صدر قرار دارد و به مانند مراحل گذشته پیراهن طلایی را برتن می‌کند.

در این بخش قادر میزبانی، آندری میزورف، حسین عسکری، و احد کاظمی از پتروشیمی تبریز دوم تا پنجم هستند. امیر زرگری و عباس سعیدی تنها از دانشگاه آزاد ششم و هفتم هستند.

در رده‌بندی بخش امتیازی نیز مهدی سهرابی با 21 امتیاز صدرنشین است و پیراهن امتیازی را بر تن می‌کند. در این بخش 18 رکاب‌زن حضور دارند که پنج ایرانی در آن دیده می‌شوند.
در رده‌بندی بخش کوهستان، مهدی سهرابی با 20 امتیاز صدرنشین است و پیراهن سلطان کوهستان را برتن خواهد کرد. در این بخش 10 رکاب‌زن حضور دارند که هفت نفر ایرانی هستند.

در رده‌بندی مجموع تیمی، تیم پتروشیمی تبریز با زمان 66 ساعت و 41 دقیقه و 2 ثانیه هم‌چنان در صدر است. تیم دانشگاه آزاد با 21 دقیقه و 31 ثانیه اختلاف در مکان دوم قرار دارد. تیم "جوگ یاکاترا" از اندونزی با 38 دقیقه و 41 ثانیه اختلاف سوم است.

مهدی سهرابی از آغاز تور تمام پیراهن‌های طلایی، ‌امتیازی و سلطانی کوهستان را برتن داشته است و توانسته باتداوم صدرنشینی‌اش این پیراهن‌ها را حفظ کند.

مرحله‌ هفتم تور بین‌المللی اندونزی روزدوشنبه (9 آذر) به مسافت 80 کیلومتر در داخل شهر سورابایا برگزار می‌شود.

کد خبر 96386

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز