دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: به دنبال پیگیری اطلاعاتی و تلاش مستمر سربازان گمنام امام زمان (عج)، توطئه طراحی شده بیگانگان برای ترور یکی از مسئولان نظام خنثی شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، وزارت اطلاعات اعلام کرد: بر اساس اسناد و مدارک کشف شده، تروریست‌های مزدور قصد داشتند با طراحی و هدایت سازمان جاسوسی آمریکا در ادامه اغتشاشات و فتنه‌ای که پس از انتخابات ریاست جمهوری به وجود آمد، باهدف القای فضای ناامنی و ایجاد درگیری میان جناح‌های مختلف سیاسی، یک چهره سیاسی نظام را ترور کنند.

بنابر اطلاعات به دست آمده، تروریست ها در صدد بودند اولین بار در روز رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیران پیشن‌هادی دولت دهم، و چند روز پیش در آستانه سالروز حماسه 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یکی از خدمتگزاران دولت را هدف قرار دهند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیات گسترده و ضربتی موفق شدند ضمن شناسایی و دستگیری پنج تروریست، مقادیری سلاح جنگی ومهمات به همراه صدا خفه کن و تجهیزات ارتباطی وفنی راکشف و ضبط کنند.

وزارت اطلاعات به ملت شهید پرور ایران اطمینان داد که فرزندان گمنام این مرز و بوم همواره با اقتدار و هوشیاری کامل از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند و ضمن حفاظت از امنیت مردم و نظام، مزدوران و فتنه گران را به دست عدالت می سپارند.

کد خبر 94333

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز