چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۸ - ۰۴:۵۶
۰ نفر

گروه ورزشی: با جدایی عباس انصاری‌فرد از مدیریت باشگاه پرسپولیس، شمارش معکوس برای بازگشت علی کریمی به پرسپولیس آغاز شده و انتظار می‌رود مهم‌ترین نقل‌وانتقال نیم‌فصل، بازگشت وی به تیم سابقش باشد.

برخلاف تصور همگان طبق قانونی که دو سال پیش از سوی سازمان لیگ به تصویب رسید،‌ تیم‌ها در نیم فصل می‌توانند در صورت پرنشدن 6 سهمیه لیگ برتری و داشتن جای خالی در فهرست 22 نفره، بازیکنان بزرگسال یک بازیکن لیگ برتری را به خدمت بگیرند.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس رایزنی‌های خود برای جذب علی کریمی را آغاز کرده  است، آنها امیدوارند موثرترین بازیکن لیگ را به خدمت بگیرند. اما از آنجا که فهرست 22 نفره بازیکنان بزرگسال این تیم پر شده چشم انتظار مساعدت سازمان لیگ است.

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات 5 بازیکن لیگ برتری را به خدمت گرفت و از نظر جذب بازیکن سهمیه لیگ برتری برای جذب علی کریمی با مشکلی مواجه نیست.

اما همه چیز به رای حسین هدایتی، مالک باشگاه استیل‌آذین بستگی دارد. هدایتی در صورت عضویت در هیات‌مدیره به طور حتم عنوان خواهد کرد که علی کریمی هدیه من به هواداران پرسپولیس است اما مخالفت با بازگشت شماره 8 به پرسپولیس نیز امری دور از ذهن نیست.

چه شاید حسین هدایتی به هیات‌مدیره پرسپولیس برنگردد. در این میان علی کریمی پس از جدایی عباس انصاری‌فرد تمایل خود برای بازگشت به پرسپولیس را رسما اعلام کرده و در چنین شرایطی هواداران پرسپولیس نیز با نصب بنری از علی کریمی در استادیوم آزادی در حال مقدمه‌چینی برای بازگشت ستاره محبوبشان هستند. در این میان اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه سعید حلافی، بازیکن سابق تیم صنعت نفت آبادان که امسال به پرسپولیس پیوسته قصد جدایی از این تیم را دارد و تیم استیل‌آذین یکی از گزینه‌های او برای نقل‌وانتقالات نیم‌فصل است.

احتمال جدایی نبی‌الله باقری‌ها، مدافع ناراضی پرسپولیس در نیم‌فصل نیز وجود دارد. اما مهم‌تر از همه مسائل شاید مخالفت حمید استیلی با جدایی علی کریمی است. سرمربی استیل‌آذین که به خوبی از نقش کلیدی کریمی در تیمش آگاهی دارد، قصد ندارد این مهره ارزشمند را از دست بدهد.

به همین دلیل در تازه‌ترین واکنش خود تاکید کرده است: «کریمی را به هیچ تیمی نمی‌دهیم.» این در حالی است که استیلی چندی پیش دراین‌باره اظهار‌نظر صریحی نداشت و تنها به ذکر این جمله بسنده کرده بود که باشگاه دراین‌باره باید تصمیم بگیرد. هدایتی نیز در تازه‌ترین واکنش‌های خود تاکید کرده است: «رفتن کریمی به پرسپولیس دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

او به زودی به پرسپولیس بازخواهد گشت، زیرا خودش نیز مایل به این کار  است. امکان دارد این انتقال در نیم‌فصل یا در پایان فصل، رخ دهد.همیشه نمی‌توان با هیاهو و جنگ رسانه‌ای کارها را انجام داد به ویژه در خصوص انتقال علی کریمی.

اگر هیات‌مدیره باشگاه استیل‌آذین با انتقال علی کریمی به پرسپولیس موافقت کند و تصمیم به چنین اقدامی بگیریم، این انتقال رخ خواهد داد و به تمام مردم اطلاع خواهیم داد.»

کد خبر 93342

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز