جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: حزب‌الله لبنان به مناسبت سالگرد پایان جنگ 2006 مراسمی با عنوان همایش پیروزی در حومه جنوبی بیروت برگزار خواهد کرد

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در این همایش که امروز برگزار می شود سخنرانی خواهد کرد.[آشنایی با پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه با اسرائیل]

سلام خضر خبرنگار این شبکه در لبنان درباره همایش امروز و مسائلی که نصرالله در سخنرانی امروز خود به آنها خواهد پرداخت گفت:

وی در این سخنان به برخی مسائل اصلی اشاره خواهد کرد که بدون شک اولین مسئله سالگرد پایان جنگ خواهد بود که روز پیروزی مقاومت اسلامی لبنان بر ارتش اسرائیل به شمار می‌رود.

وی همچنین به آمادگی نظامی مقاومت خواهد پرداخت بخصوص که اخیرا تهدیدات اسرائیل علیه لبنان به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

خبرنگار الجزیره ادامه داد.. ممکن است نصرالله در این سخنان به چگونگی واکنش علیه تجاوزات احتمالی بپردازد بخصوص که تجاوزات اسرائیل علیه لبنان و نقض قطعنامه 1701 متوقف نشده است و در هیچ یک از مراجع بین‌المللی نیز اقدامی برای متوقف کردن این گونه اقدامات انجام نشده است.

سلام خضر گفت:  با توجه به مسئله تشکیل کابینه در لبنان و دادن این ماموریت به سعد الحریری و همچنین با توجه به اینکه تا کنون پیشرفتی در این زمینه به دست نیامده است پیش بینی می‌شود نصرالله در سخنان خود به این مسئله نیز اشاره کند.

کد خبر 87752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز