گروه سیاسی: جامعه اسلامی مهندسین در نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس‌جمهور تاکید کرد‌:

این پرسش برجاست که با وجود دستور مقام معظم رهبری، باز هم مشایی عزل نمی‌شود، ولی برخی وزرا به‌دلیل اعتراض به تعلل در اجرای دستور مقام ولایت توبیخ و عزل می‌شوند.

این نهاد سیاسی که دبیر کل آن محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی است، در نامه خود همچنین تصریح کرد: در این کوتاه برآنیم تا درد دل‌های مردم، رنجنامه حامیان و دغدغه‌های دلسوزان را با شما در میان بگذاریم.

جامعه اسلامی مهندسین اضافه کرد: آقای دکتر، نامه خود را به مقام معظم رهبری بار دیگر مطالعه فرمایید تا دقیقا متوجه شوید چرا حامیان شما در ستادهای انتخاباتی امروز با دلی شکسته و چشمانی پراشک انگشت تعجب به دندان گرفته‌اند. آیا آمادگی دارید در میان آنان حاضر شوید و ناگفته‌ها را از چشمان آنان بخوانید.

در این نامه خطاب به احمدی‌نژاد آمده است: به‌نظر می‌رسد با انتخاب جناب آقای مشایی به سمت ریاست دفتر رئیس‌جمهور این دغدغه‌ها را برطرف ننموده باشید و باز هم مصالح خود را در نظر نگرفته باشید.

در نامه جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان شده است: تجربه نشان داده کسانی که ابتدا به هر بهانه‌ای زاویه محدودی با علمای دین پیدا می‌کنند، سرانجام تشکیل هسته‌ای از فرقه‌های انحرافی را پایه می‌گذارند.

این نهاد سیاسی به احمدی‌نژاد توصیه کرده است:  آقای رئیس‌جمهور همانگونه که پیش از این نیز در نامه خصوصی به حضرتعالی نگاشته بودیم، دغدغه دلسوزان نظام حرکت‌های بدون بصیرت است که امروز پیامدهای آن را شاهد هستیم.

کد خبر 86515

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز