نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با وزرای خارجه انگلیس و آلمان دیوید کامرون و آنالنا بائربوک در قدس اشغالی، از حمایت‌های همه جانبه این دو کشور از این رژیم قدردانی کرد.

نتانياهو و بائربوك

به گزارش همشهری آنلاین، نتانیاهو در دیدار با کامرون و بائربوک، حمایت انگلیس و آلمان از اسرائیل را «بی چون و چرا» توصیف کرد.

دفتر نتانیاهو با انتشار یک بیانیه درباره این دیدار اعلام کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از آنها به خاطر "حمایت بی چون و چرای دولت‌هایشان و ایستادگی آنها در دفاع بی سابقه در برابر حمله ایران به اسرائیل» تشکر کرده است.

به گزارش شبکه سی‌ان‌ان، وضعیت غزه و ادامه جنگ اسرائیل علیه فلسطینیان ساکن این منطقه در محاصره، یکی دیگر از موضوعات رایزنی نتانیاهو با وزرای خارجه آلمان و انگلیس بود.

طبق بیانیه دفتر نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل «ادعاهای سازمان‌های بین‌المللی درباره گرسنگی در غزه را رد کرد و مدعی شد که این رژیم در موضوع بشردوستانه» اقداماتی بیشتری انجام می‌دهد.

کد خبر 845269
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    20 0
    افزایش تنش‌های خاورمیانه بیشتر به ضرر امنیت اسرائیل، آمریکا و انگلیس است
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    20 0
    پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود. رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است. رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    23 0
    این در حالی است که آمریکا، فرانسه و اردن نیز نقشی فعال در رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌های شلیک شده ایران داشته‌اند. مقامات آمریکایی اصابت دستکم ۵ موشک ایرانی به مواضع صهیونیست‌ها را تایید کرده‌اند.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    16 0
    حمله ایران به اسرائیل بیش از یک میلیارد دلار هزینه روی دست تل آویو گذاشت که هزینه دفاع هوایی اسرائیل در مقابل حمله جمهوری اسلامی ایران بیش از یک میلیارد دلار بود.
  • ایرانی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    13 0
    فقط وفقط یک جمله از امام خمینی ( ره ):اسرائیل باید ازبین برود.