رییس فدراسیون کشتی با تمجید از رشادت و قدرت نیروهای مسلح ایران، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی شب گذشته سیلی محکمی خورد و اقدام مقتدرانه ایران برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

علیرضا دبیر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسرائیل علیرضا دبیر، درباره حمله تلافی جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران در ماه ها و حتی سال های اخیر خویشتن داری زیادی را در قبال این رژیم غاصب کودک کش از خود نشان داد اما در نهایت با افزایش گستاخی های اخیر رژیم صهیونیستی، شب گذشته حمله ای طوفانی به مواضع رژیم صهیونیستی داشت و سیلی محکمی به آن ها زد تا این رشادت و قدرت نیروهای مسلح ایران برای همیشه در تاریخ ثبت شود.

رییس فدراسیون کشتی، افزود: یادمان نرود که خون های پاک زیادی برای کشور عزیزمان ایران ریخته شده تا به این قدرت بازدارندگی برسیم. قدرت و اثرگذاری ایران بواسطه همین خون های ریخته شده شهیدان این مرز و بوم است و دنیا باید بداند ایران اسلامی بر سر استقلال خود محکم و استوار ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: حمله قاطع شب گذشته علیه رژیم صهیونیستی بار دیگر نشان داد دوران بزن در رو تمام شده است. ایران از قدرت های برتر منطقه و جهان است و همه کشورها به این باور رسیدند که نباید با ایران با زبان زور و تهدید صحبت کنند، در غیر اینصورت عواقب بدی در انتظار دشمنان اسلام و ایران خواهد بود.

کد خبر 844390

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایلیا ماست IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 0
    درود بر پهلوان نامدار ایرانی جهان پهلوان با عزت وکریم،علیرضا دبیر یاور همیشگی کشتی گیران وخادم ملت