کارشناس داوری فوتبال با بیان اینکه اخراج سرمربی پرسپولیس با مشورت داور چهارم بود، گفت: احتمالا اوسمار لفظ خاصی استفاده کرده که داور مجبور به اخراج او شده است.

اوسمار ویرا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال گل گهر و پرسپولیس در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر امروز یکشنبه ۱۹ فروردین در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌ها به پایان رسید. «اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی پرسپولیس در این بازی با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا نتواند تیم خود را در دیدار هفته بیست و سوم برابر ملوان که روز جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد، همراهی کند.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با قضاوت موعود بنیادی فر در این دیدار اظهار داشت: در دقایق ابتدایی بازی داور رفتار تندی را نسبت به مهدی ترابی از خود نشان داد و همین موضوع باعث کاسته شدن تمرکز او برای ادامه مسابقه شد.

او در رابطه با نقش بر زمین شدن امید عالیشاه در محوطه جریمه گل گهر که نیمکت پرسپولیس اعتقاد به اعلام خطای پنالتی داشت، گفت: داور و کمک آن در این صحنه اشتباه بزرگی را مرتکب شدند و باید برای پرسپولیس خطا می‌گرفتند. البته این خطا پنالتی نبود و بازیکن گل گهر بیرون از محوطه جریمه پای عالیشاه را زد و این بازیکن خود را در محوطه جریمه انداخت اما باید یک خطای بیرون محوطه برای پرسپولیس اعلام می‌شد.

سلیمانی در خصوص اخراج اوسمار ویه را گفت: داور برای اخراج اوسمار از کمک چهارم خود مشورت گرفت و از آنجا که این مربی با کارت قرمز مستقیم از کنار زمین اخراج شد احتمالاً لفظ خاصی را به کار برده که به گوش کمک داور چهارم رسیده و او به بنیادی فر اعلام کرده و همین موضوع سبب اخراج سرمربی پرسپولیس شد؛ در غیر این صورت اگر برای بحث فنی داور می‌خواست اوسمار را اخراج کند باید ابتدا به او کارت زرد دوم را نشان می‌داد و سپس سرمربی پرسپولیس را اخراج می‌کرد.

کارشناس داوری در پایان گفت: داور قضات عالی در این بازی نداشت و در چند صحنه با اشتباهاتی مواجه شد اما از آنجا که تصمیم تأثیرگذار نداشت باید قضاوت او را خوب اعلام کنیم.

کد خبر 842891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • دادا IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 1
    وقتی باتصمیم اشتباه ازاول مسابقه تمرکز تیم‌را بهم زده دردربی هم همین کارها را باپرسپولیس،کرد کجای کارش مورد تاییداست متاسفم برای شما کارشناسان محافظه کار وبانظرات چند پهلویتان چون ناتوان هستید نمی‌توانید قاطعانه نظر وبدرستی اعلام‌نظر نمایید
  • بهزادی US ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    1 5
    یهو اسم رسانه روبذارخب پرسپولیس ،دیروز گل صددرصد استقلال سوخت زبان نداشتی از نکونام دفاع کنی.
  • قرمزته IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    4 2
    ... بنیادی‌فر همیشه‌ علیه‌ پرسپولیسه
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    6 1
    این داورازاول دنبال ضربه زدن به پرسپولیس بودداورحق نداری به بازیکن ّتحریک یاتهدیدکنی آنقدررفتارش تابلوبودنیازبه توضیح نداری
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    2 1
    کمیته داوران کیسه همیشه با فشار آوردن به بازیکنان و سرمربی و نگرفتن پنالتی های پرسپولیس دنبال بالا نگه داشتن تیم کیسه هستند ولی غیرت بازیکنان تا الان رو سیاهشون کرده
  • محمدعلی جعفری کهخا IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    1 0
    اگر ویرا یک درصد حرکات ... پرتغالی استقلال را انجام‌ داده بود برای همیشه محرومش میکردند .
  • طاها ۱۱ساله IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    موعود تو فارسی مانده ازش توقع انگلیسی نداشته باش اینقدر پرسپولیس بزرگه موعود تو قضاوتش مونده