فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قصد داریم اسلام را به سرمنزلی برسانیم که پرچم دار علم در جهان باشد گفت: به دنبال احیا عصر طلایی اسلام هستیم و این مهم نکته دور از باوری نیست چرا که دانشمندان ایرانی پرچم دار علم در دنیا هستند.

حسین سلامی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی در همایش روایت پیشرفت ۴۰ سالگی دانشگاه جامع امام حسین (ع) که صبح امروز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه۱۴٠۲ برگزار شد پس از قرائت پیام مقام معظم رهبری خطاب به پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دستیابی به چنین جایگاهی بی‌تردید به خاطر عزم راسخ فرماندهان حال و گذشته سپاه است.

سردار سلامی در ادامه بیان کرد: ما به دنبال احیا عصر طلایی اسلام هستیم و این مهم نکته دور از باوری نیست چرا که دانشمندان ایرانی پرچم دار علم در دنیا هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تصمیم داریم این شکوه را دوباره احیا کنیم گفت: غربی‌ها از ما می‌خواهند چاه باشیم و نه چشمه، چرا که چشمه می‌جوشد و کسی جلودارش نیست.

وی با بیان اینکه ما دانش را برای کرامت انسان می‌خواهیم تصریح کرد: دانشگاه امام حسین (ع) باید بیرق‌دار و علمدار علم در جهان باشد و ما نیز قصد داریم سرآمد علمی اسلام درجهان باشیم و اسلام را به سرمنزلی برسامیم که پرچم دار علم در جهان باشد.

کد خبر 837353
منبع: میزان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha