باتوجه به اینکه هیچ کدام از خریدهای پرسپولیس در موقعیت بازیکن آزاد نیستند، این باشگاه برای ثبت قراردادشان باید تا پایان زمان نقل و انتقالات یک نفر را از لیست خارج کند.

برد سرنوشت‌ساز پرسپولیس در برابر تراکتورسازی| لیگ برتر فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس یکی از فعالترین تیم‌های لیگ برتر ایران در پنجره نیم فصل لیگ برتر ایران بوده و توانسته پنج بازیکن را به عنوان خرید زمستانی به خدمت بگیرد. نقل و انتقالات سرخپوشان در حالی پیش رفته که این تیم ۲۰ بازیکن بزرگسال را در اختیار گرفته و در عین حال یک بازیکن خارجی و لژیونر هم اضافه دارد.

باتوجه به اینکه هیچ کدام از خریدهای پرسپولیس در موقعیت بازیکن آزاد نیستند، این باشگاه برای ثبت قراردادشان باید تا پایان زمان نقل و انتقالات یک نفر را از لیست خارج کند.

شهاب زاهدی و نبیل باهویی دو بازیکنی هستند که به احتمال فراوان لیست خروج تیم پرسپولیس را تکمیل می‌کنند اما از یک سو مخالفت با جدایی شهاب و از طرف دیگر ناتوانی در توافق با باهویی، همه چیز را به سمت تردید کشانده است.

نکته مهم اینکه شهاب زاهدی پیشنهادی از جی لیگ دارد و او هم برای حضور در فوتبال ژاپن تا پایان امشب باید قرارداد خود را فسخ کند. حالا سهمیه نوزدهم پرسپولیس به محمد خدابنده‌لو رسیده اما برای ثبت قرارداد اورونوف باید یک بازیکن خارجی یا لژیونر از لیست خارج شود.

این در حالی است که پرسپولیس همچنان یک خرید دیگر را هم دنبال می‌کند تا به این ترتیب احتمال جدایی دو بازیکن هم مطرح شود. به این ترتیب پرسپولیس احتمالا در ساعات پیش رو، پرخبر و جنجالی خواهد بود.

کد خبر 834862

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    اصلأچراشهاب زاهدی رونگهش داشتن خدامیدونه،وقتی دلش باتیم نیست بزارن بره دیگه،بره تاجابرای بازیکن خارجی بازبشه،همش برمیگرده به دیدمنفی به جوانگرایی،،،وقتی بازیکن خوب مثل خدابنده لوواورونوف وبابایی هست نیازی به زاهدی نیست،