دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
۰ نفر

وکیل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد در قرارداد شهاب زاهدی بند فسخ یک طرفه وجود ندارد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، شهاب زاهدی که به نظر قصد دارد پرسپولیس را به مقصد لیگ ژاپن ترک کند، در روزهای اخیر در تمرینات سرخپوشان حضور پیدا نکرده و این موضوع باعث شده که اخباری در خصوص تشکیل کمیته انضباطی برای غیبت این بازیکن در تمرین منتشر شود.

هومن هدایتی، وکیل باشگاه پرسپولیس، در این باره گفت: من مسئولیتی بابت سخنگویی در باشگاه پرسپولیس ندارم و صرفا به عنوان یک حقوقدان پاسخ می‌دهم. در قرارداد تمام بازیکنان حرفه‌ای در سراسر کشور مراتبی برای عدم حضور یا حضور بازیکنان در تمرینات و تعهداتی که در قبال باشگاه‌شان پذیرفته‌اند، دیده شده است. همه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال شامل این موضوع هستند و قطعا جناب آقای زاهدی هم تا زمانی که قراردادشان معتبر است، این تعهد را در قبال قراردادشان دارند.

او تاکید کرد: همانطور که پیش از این هم باشگاه در یک مورد تشکیل کمیته انضباطی داد و نسبت به جریمه یکی از بازیکنان دیگر اقدام کرد، قطعا اقدامات حقوقی ویژه‌ای توسط معاونت حقوقی و مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه صورت خواهد گرفت.

هدایتی در پاسخ به اینکه آیا بند فسخ یک طرفه در قرارداد زاهدی وجود دارد، گفت: من یادم نیست که در هیچکدام از قراردادهای بازیکنان بند فسخ یک طرفه وجود داشته باشد و اساسا بند فسخ یک طرفه در قرارداد بازیکنان حرفه‌ای بدون در نظر گرفتن شرایط قراردادی اصلا ممکن نیست. مدیران محترم باشگاه و کسانی که در عقد قرارداد نقش دارند، از معاونت حقوقی تا سایر دست اندرکاران مسئول در این بخش، هیچوقت چنین پیش‌بینی‌ای نخواهند کرد و در مورد ایشان هم همینطور است.

کد خبر 834886
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha