کادر فنی تیم ملی فوتبال کره جنوبی برخلاف کادر تیم ملی ایران ناکامی در جام ملت‌ها را توجیه نکردند ودر نهایت کلینزمن نیز اخراج شد.

قلعه‌نویی

به گزارش همشهری‌آنلاین، همانطور که انتظار می‌رفت، یورگن کلینزمن رسما از سرمربیگری تیم ملی کره‌جنوبی اخراج شد. این اتفاق در پی آن رخ داد که کره‌ای‌ها با شکست مقابل اردن در مرحله نیمه‌نهایی، از جام ملت‌های آسیا اوت شدند. روند کاری سرمربی آلمانی در طول مسابقات مورد پسند افکار عمومی در کره نبود و رسانه‌های آن کشور در کوران مسابقات هم پوست یورگن را کنده بودند.

همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که تیم ملی کره‌جنوبی در مراحل قبلی موفق شده بود عربستان و استرالیا را به‌عنوان ۲مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی شکست بدهد. با این حال گویا در آن کشور رسم نیست سرمربی حذف شده از نیمه‌نهایی را روی سرشان بگذارند و همچنین دستیارش روی آنتن تلویزیون بیاید و بگوید ما از سیستم «هیبرید فورمِیشن» گواردیولا استفاده کردیم!

کد خبر 832892
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    2 1
    این به خاطر این بود که کره ای ها زیادی برای ایران کری میخوندن و یادشون رفته بود با اردن بازی دارند صدتا مربی تیم ملی عوض بشه بازیکن ها گل نزن باشند و در مواقع حساس توپ را بزنند به تیر دروازه فایده نداره بازیکن ها باید عوض بشن