بازیکنانی امثال کنعانی‌زادگان که دستمزدهای کلانی در فوتبال می‌گیرند با در موقعیت‌های سخت با شهروند عادی فرق داشته باشند.

کنعانی زادگان

به گزارش همشهری‌آنلاین، اعتراف می‌کنیم خود ما دیگر خسته شدیم از بس در مورد محمدحسین کنعانی‌زادگان مطلب نوشتیم. یعنی ترجیح می‌دهیم هیچ سوژه‌ای نداشته باشیم و از زیر سنگ نکته برای نوشتن در بیاوریم اما دیگر در مورد کنعانی ننویسیم، با این حال صدافسوس که او به هر حال پیراهن تیم‌های مهم ملی و پرسپولیس را به تن دارد و موقعیت حقوقی‌اش طوری است که نمی‌شود نادیده‌اش گرفت. همین امروز اگر این لباس‌ها از تن کنعانی در بیاید، هر اتفاقی که برای فردی با این شخصیت رخ بدهد، موضوع دیگر برای بسیاری از آدم‌ها فاقد اهمیت خواهد بود اما فعلا او بازیکن تیم ملی و پرسپولیس است و شاهکارهایش در این محیط حسابی جلب توجه می‌کند.

در هر صورت کنعانی‌زادگان بار دیگر با رفتار زشتش در پایان مسابقه با آلومینیوم اراک به چهره جنجالی فوتبال ایران تبدیل شد. در انتهای این مسابقه که با شکست یک بر صفر سرخپوشان همراه بود، کنعانی هنگام خروج از زمین با طعنه یکی از تماشاگران مواجه شد، کنترلش را از دست داد و به سمت او یورش برد. طبیعتا فیلم این اتفاق فورا وایرال شد و ظرف کمتر از ۲۴ساعت این بازیکن را به عذرخواهی اینستاگرامی وا داشت. کاملا موافقیم که اصلا نباید فاصله بین تماشاگر و بازیکن این مقدار اندک باشد. به هر حال فوتبالیست هم آدم است و چه بسا عنان اختیار از دست بدهد و با شنیدن حرف‌های نامربوط، چنین واکنش‌هایی نشان بدهد. با این حال فوتبالیست باید یاد بگیرد خودش را کنترل کند. در حقیقت بخشی از دستمزد بسیار کلانی که این دوستان می‌گیرند، برای همین است که در چنین موقعیت‌هایی با شهروند عادی فرق داشته باشند و خشم و عصبانیت‌شان را مهار کنند.

به‌طور کلی با توجه به انبوه حواشی فزاینده کنعانی، دلسوزانه به او توصیه می‌کنیم یک قسمت از درآمد وحشتناکش را در کنار خرید و واردات خودروهای لوکس و سایر آیتم‌های تجملاتی، به استفاده از یک روانشناس به درد بخور اختصاص بدهد. این موضوع، حتما به حفظ آرامش او و طولانی‌تر شدن دوران بازی‌اش کمک خواهد کرد. البته که استخدام یک ویراستار هم برای کنعانی لازم است؛ اینطوری شاید او «مسلح» را «مصلح» ننویسد و در کنار همه شاهکارهایی که خلق می‌کند، به‌خاطر غلط‌های املایی‌اش هم سوژه نشود!

کد خبر 832883
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Daniyal IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    1 1
    من دیگه نه به عنوان یه پرسپولیسی بلکه به عنوان یه انسان واقعا انتظار اینقدر صحبت های تند و ناشایست از رسانه محترم همشهری نداشتم واقعا ما داریم به کجا می رسیم امیدوارم رسانه ها رنگی بودن بذارن کنار.
    • علی یارمحمدی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      0 1
      بنده بحثی راجع به آقای کنعانی زادگان ندارم بحث من درباره نویسنده این مطلب میباشد این تز که هر فرد میبایست به همان اندازه که دستمزد میگیرد به همان اندازه نیز فحش خورش ملس باشد از آن تز هایی است که فرن ها طول میکشد تا تکرارشود آقا از روزنامه وزین همشهری واقعا بعید است که به چنین افکار مریضی اجازه درج مطلب در یک روزتامه پر خواننده بدهد
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 2
    بنده امیدوارم روزنامه معتبر ووزین همشهری به مناسبت درج این گونه مطالب مخاطبانش را از دست ندهد نویستده مطلب بیش از اینکه قصد نصحیتو نظر خیرخواهانه در باره این بازیکن داشته باش مشخصا در همین چند سطر نوشته خود بیشترین نیش وکنایه را به ایشان زده واین جمله طلایی ( که هر بازیکن به همان اندازه که پول میگیرد میبایست به همان قدر فحش خورش ملس باشد)فقط جای تاسف برای ما خوانندگان این روزنامه باقی میگذارد واز روزنامه معتبر و وزین همشهری انتظار نظارت بیشتری در این رابطه میرود
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 1
    لطفا اینقدر بی رحمانه به افراد حمله نکنید یادتون نره همین ادم روزی که به ژاپن گل زد وانطور در فاز حمله با تمام وجودش قرار گرفت وباعث خوشحالی میلیونها انسان گردید خیلی از ما زود فراموش میکنیم در عین حال انسان در جایی از استانه صبر وتحمل خارج میشه قرار نیست که بیرحمانه به او حمله کنیم تمام مشکلات از زیر ساخت غلط وعدم مدیریت درست حاصل میگرددانصاف خوب چیزیست.