تیم قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با وجود همه نقدها یک نکته مثبت دارد.

قلعه‌نویی

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم ملی با شکست مقابل قطر از جام ملت‌های آسیا اوت شد و وداع تلخی با رؤیای حضور در فینال و کسب عنوان قهرمانی بعد از حدود نیم‌قرن داشت. در حقیقت دیدار با قطر، بخشی از حقایق تیم ملی را نشان داد و مشکلات مهمی مثل ضعف در ساختار دفاعی را برملا کرد.

طبیعتا بعد از این اتفاق، کفه نقدها سنگین شده و کارشناسان و منتقدان در حال مرور نقاط ضعف تیم ملی هستند. با این حال کارنامه امیر قلعه‌نویی در تیم ملی هنوز یک نکته مثبت دارد؛ رکوردی که همچنان پابرجاست و خراب نشده. از زمان بازگشت او، تیم ملی در همه مسابقات موفق به گلزنی شده و هیچ دیداری وجود ندارد که ملی‌پوشان در آن حداقل یک گل نزده باشند. هرچند خیلی از این دیدارها هم مقابل رقبای ضعیف‌تر بوده.

کد خبر 832608
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بی نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    3 1
    نکته ضعف ساختار دفاعی و نکته مثبت ورکوردی که پابرجاست و خراب نشده. از زمان بازگشت او، که تیم ملی در همه مسابقات موفق به گلزنی شده مال درایت بازیکنان لژیونر خصوص تو بازی ژاپن بود والابدون تیم ساختار از درون به بیرون نتیجه ای جز بدون سبک وبدون صاحب سبک بودن وبا نوسانات و بدون یکپارچگی بازی نمی کند و نمی شود این علت اساسی نوسان فوتبال و نتیجه گرایی صرفا خلاقانه ودیمی است. چرا جای بازی باسبک پیش ساخته.وتکرار وتمرین شده با افکارو رفتارپیش ساخته تو زمین بازی کردیم! این قانون اثبات شده علمی است که بیش از ۳ ثانیه ذهن برای پاس وبیش از ۴ثانیه فکر برای شوت سمت دروازه مغز بازیکن رابطور خودکار از تصمیمش منصرف کرده و این بدترین سم موجود در همه بازیکنای فوتبال ماست ان شاالله برطرف گردد بهترین سبک بازی مقابل قطر که سبک از پیش تعریف شده واحد بین بازیکنا وجود خارجی نداشت مثل سبک رانندگی چپو راست بود که تو اون فرجه زمانی نیاز به تکرار تمرین واموزش نداشت تا به تیم تغذیه بشه بازی
  • پارسائی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    8 4
    قلعه نوعی مربی خوبی هست . خرابش نکنید.
    • ناشناس IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      5 2
      وقتی دستیاراش الهویی نامی هستند خب طبیعیه
  • مجید IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    تیم بدون برنامه بود
  • محمدی IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    اکرم عفیف موتور محرکه تیم قطر بود و در بازی های قبلی تیم قطر این نکته مشهود بود، ما برای برد بر قطر می بایست دچار غرور بازی قبلی خودمان نمی شدیم و یک بازیکن توانا را مامور مهار او می کردیم تا قدرت تیم قطر ضعیف شود ، همچنین بازیکنانی که روز خوب فوتبالی شان برای مان نبود تعویض می کردیم، آن وقت شاید از قطر سه گل نمی خوردیم و بازیکن اخراجی هم نداشتیم.