رئیس اتاق اصناف تهران از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره و ضیافت رمضان (از عید تا عید) و عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در این نمایشگاه با قیمت مناسب خبر داد.

نمایشگاه بهاره

به گزارش همشهری آنلاین، حمیدرضا رستگار در نشست خبری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره و ضیافت رمضان ادامه داد: برگزاری رویداد نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای بهاره و ضیافت رمضان رویدادی مرسوم است که امسال همزمان با هم و در قالب نمایشگاه از عید تا عید برگزار می شود.

وی ادامه داد: اصناف به دنبال عرضه کالاهای با کیفیت با نازلترین قیمت در این نمایشگاه هستند و در این زمینه جلسات زیادی برگزار شد تا این نمایشگاه به بهترین شکل انجام شود.

وی تخفیف ارائه شده بر کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه را ۲۰ تا ۶۰ درصد عنوان کرد.

احمد ابوالحسنی نایب رئیس اتاق اصناف تهران و مسئول امور نمایشگاهی اتاق نیز در این نشست مکان برگزاری نمایشگاه را پارک ارم، فرهنگسرای اشراق، فرهنگسرای خاوران، شهر آفتاب و مصلای تهران اعلام کرد.

به گفته او نمایشگاه بهاره از ۱۵ تا ۲۵ اسفند از ۱۰ صبح تا ۹ شب و در ۴ روز مقارن رمضان از ساعت ۳ بعدازظهر تا ۱۰ شب برگزار می شود.

ابوالحسنی اضافه کرد: پوشاک، کیف و کفش موادغذایی، شیرینی و شکلات و آجیل، کالاهای اساسی و کالای خواب از کالاهایی است که در این نمایشگاه عرضه می شود.

کد خبر 828879
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    چرا در مصلی نمایشگاه میگذارید این نمایشگاه را ببرید پارک ولایت که افراد نیازمندان راحت تر بیاییند در مرکز شهر هم ترافیک نشود