امام‌جمعه کرج با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: افراد از روی یأس سخن نگویند، همه محکم و باصلابت و باارزش، بعضی القا می‌کنند اگر فلان کس یا فلان جریان تائید نشوند مشارکت کم می‌شود، اتفاقاً برعکس است برخلاف تصور آن‌ها همین تائید نشدن‌های بعضی از افراد امیدآفرین است، شور انتخاباتی ایجاد می‌کند.

یدمحمدمهدی حسینی‌همدانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از حوزه نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی با تأکید بر اینکه مواظب باشیم در مسیر دشمن حرکت نکنیم، خاطرنشان کرد: افراد از روی یأس سخن نگویند، همه محکم و باصلابت و باارزش، بعضی القا می‌کنند اگر فلان کس یا فلان جریان تائید نشوند مشارکت کم می‌شود، اتفاقاً برعکس است برخلاف تصور آن‌ها همین تائید نشدن‌های بعضی از افراد امیدآفرین است، شور انتخاباتی ایجاد می‌کند چون مردم می‌بینند که دستگاه‌های قانونمند به قانون عمل کردند و باکسی رودربایستی نکردند، امیدوار می‌شوند، پس همه مواظب باشیم در نحوه سخن گفتن و عمل کردن، هر کس در هر جایگاهی که حضور دارد از پدر خانه بگیرید تا مسئول دستگاه و ادارات و ائمه جماعات و جمعه و هر کس، مردم را مأیوس نکنیم، تشویق کنیم، دستاوردها و پیروزی‌ها را بیان کنیم.

امام‌جمعه کرج تأکید کرد: آرام‌آرام به فضای انتخابات نزدیک می‌شویم تذکری که لازم است بدهم این است که کسانی که وارد عرصه تبلیغات می‌شوند باید خیلی مواظب باشند ارزش‌های اسلامی و انقلابی را رعایت کنند و نسبت به کاندیداهای دیگر احترام لازم را داشته باشند و برای اثبات خود دیگران را تخریب نکنند، نیت خود را خدا و خدمت به مردم قرار دهند و در مسیر قانون عمل کنند، کاندیداها در انتخاب مسئول ستاد خود دقت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی بابیان اینکه مردم هم گذشته کاندیداها را بررسی کنند و هم موضع‌گیری‌های آنان در مواقع خاص را بررسی کنند، یادآور شد: جریانات متعددی بر این ملت گذشته و با مسائل مهمی مواجه بوده خب باید حرکتی، حرفی و موضع‌گیری از او دیده‌شده باشد، در بحران‌های سال گذشته، در اغتشاشات سال گذشته، چه جور بودند و چه گفتند؟ آیا تبیین کردند برای مردم؟ افرادی که کاندیدا شدند در جلسات با دانشجوها و افراد مختلف حاضر شدند؟ حضرت آقا فرموده بودند که بیان کنید و اقدام کنید، آن‌ها چه‌کار کردند؟

وی افزود: در مسائل مختلف مثل فتنه و اغتشاشات و حجاب و عفاف، بالاخره یکی از معضلات اجتماعی است، کسانی که کاندیدا شدند حرفی دارند؟ حرفی زده‌اند؟ الآن اگر بخواهند حرفی بزنند شعار است، باید قبل را دید، مفاسد اقتصادی در جامعه بوده، این‌ها تذکری دادند؟ عکس‌العملی داشتند؟ همه این‌ها و امثال این‌ها را معیار قرار بدهید، شاخصه‌ها را یادداشت و بررسی کنید، ببینید الآن در مجلس چه اتفاقاتی می‌افتد و چقدر نقش مهمی دارد و چقدر شما مطالبه دارید، این‌ها می‌توانند انجام بدهند.

کد خبر 827736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha